pondělí 31. srpna 2015

Ohlédnutí za prázdninami

Krásné pondělí,
tak tady máme konec prázdnin a možná jste si všimly, že jsem nepřidávala žádné fotky. O prázdninách jsem měla opravdu dost na pilno a rozhodla jsem se o vše podělit a hlavně ukázat fotky až teď na konci. Přijde mi to jako fajn takový throwback, tak pojďme na to!


Na začátku prázdnin jsem byla v Ostravě na Beats For Love. Zavítala jsem tam poprvé a už teď se těším na příští ročník! Bylo to opravdu skvělé, seznámila jsem se se spoustou nových lidí a zatančila si jak nikdy. Pokud máte možnost na tento festival jít, tak vám to určitě doporučuju a snad se uvidíme příští rok.


Hned další týden jsme se poměrně narychlo sbalili a vyrazili do Chorvatska. Byli jsme na ostrově Kos a vyšlo nám opravdu nádherné počasí. Byla obrovská vedra i v noci, což je celkem na nic, ale bylo krásně teplé moře. Cestovali jsme tam na loďce od známých a jezdili tak na malé soukromé nadherné plážičky a to jsem si opravdu zamilovala.


Potom jsem se na 10 dní vydala na taneční tábor do Kunčic pod Ondřejníkem, kde jsem dále rozvíjela své taneční schopnosti. Tento rok jsem si neskutečně užila a už se těším na ty nadcházející.


No a poslední věc, která stojí za zmínění je taneční soustředění opět v Kunčicích. Tady jsem strávila super týden s mojí JustUs opavskou a ostravskou rodinkou. Cítím, že jsem se tady hodně rozvinula jakožto tanečník a jsem tak za tuto příležitost velmi vděčná.

Samozřejmě se celé léto konaly výpady s přátely, přespávačky a party, ale fotky z těchto akcí se nesmí dostat na zemský povrch haha. Poslední 4 dny prázdnin jsem naprosto propařila a byly fakt úžasný, tak doufám, že mi tenhle party mood vydrží i do školy. Mějte se krásně a vstupte do září správnou nohou!

Laur












5 komentářů:

  1. Skvělé fotky, je vidět, že jsi si prázdniny užila :))

    OdpovědětVymazat
  2. Skvěle sis prázdniny užila, tahle by to měl dělat každý! :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný fotky :) Sluší Vám to všem

    OdpovědětVymazat
  4. super zhrnutie, a na tej poslednej, ako hovorí Veru, vám to vážne sluší :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelé fotky :) Radosť sa na ne pozerať :)

    OdpovědětVymazat