úterý 10. listopadu 2015

Adidas

Ahojte čtenářky,
zhruba před měsícem probíhala na parfums.cz akce, kde jste se mohly přihlásit o vzoreček voňavky. Já se zapojila, a tak mi včera přišel vzorek parfému od Adidasu Born Original. Nikdy jsem žádnou voňavku od této značky neměla, takže jsem byla velice ráda, že ji můžu vyzkoušet.


Byla jsem velmi ráda, že se nejedná o klasický ,,nalévací" vzoreček, ale o ten, kterým se můžete normálně nastříkat. Velikost je na odzkoušení tak akorát, a tak jsem se do toho vrhla! Vůně se mi líbí opravdu hodně, není sladká ani květinová, spíš taková hutnější, takže na podzim a zimu ideální. Výdrž není zas až tak slavná, ale stačí se prostě jen přestříknout. Plná verze je k dostání třeba tady za velmi příjemnou cenu. Sama uvažuju o koupi!


Měly už jste někdy možnost něco takhle vyzkoušet? Jak se vám tyto akce líbí?

Laur


7 komentářů:

  1. Taky jsem se akce zúčastnila a domů se teda dostanu až ve čtvrtek, tak jsem zvědavá, jestli mi ho taky zaslali :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je super akce! :) Nezkoušela jsem nic podobného, ale třeba někdy do budoucna vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi včera vzoreček přišel, ale musím přiznat, že mě vůně zklamala :) Hlavně teda ta výdrž, která mi přijde úplně nulová. Vůně zas až tak špatná není, ale také to není zrovna můj šálek kávy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Včera mi taky přišel a moc mi to teda nevoní, jsem zvyklá na trochu jiný typ vůní. A vtipný je, že jsem ho včera vyzkoušela - jedno nebo dvě stříknutí a když jsem se chtěla navonět dneska, už tam nic nebylo..

    OdpovědětVymazat
  5. Když jdu do Sephory, tam mi vždy ke každému nákupu nastrkají spoustu vzorečku, ale říkáš ty, tak mám ráda jen ty, které jsou stříkací jako klasické parfémy, ne ty s tyčkou vevnitř.. A vzorečky jako takové mám ráda, protože jsou skvěle praktické, tak neustále u sebe nějaký nosím, hodí se vždycky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Musím si ji očuchat, až na ni někde narazím. :) Jinak tyhle strákací vzorečky mám ráda. :))
    KattyLife
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. tiež ju mám a tá vôňa je dokonalosť :)) keď sa mi podarí minúť aspoň dve voňavky tak určite do nej pôjdem :))

    OdpovědětVymazat