čtvrtek 5. listopadu 2015

Essence brow gel

Krásný čtvrtek,
přišel čas na mou druhou recenzi značky Essence. Po korektoru se tedy vrhám na bezbarvý gel na obočí a řasy. Já ho používám jen na obočí, takže o jeho účincích na řasy nemám ani páru.


Jelikož si obočí nijak nebarvím, tak jediná věc, která mi ho pomáhá poupravit, je právě bezbarvý gel. Tenhle jsem koupila v DMku za 60Kč, což je úplně bezvadná cena. No a teď k účinkům...Ze začátku mi přišel hodně mokrý a trvalo roky než na obočí zaschnul haha. Po nějaké chvíli používání tento efekt ale přestal dělat a zasychá opravdu rychle. Stačí jen jedna vrstva na dobré zafixování, ale pokud si chcete být jisty skvělým vzhledem, klidně sáhněte po dvou! Obočí udrží na svém místě celý den, co jsem ve škole, to je asi 8 hodin. Pro mě je tohle teda holy grail a jsem ráda, že jsem si ho koupila. Určitě vám doporučuju tento gel vyzkoušet a třeba se taky podělit s účinky na řasy.


Jsem jediná, komu přijde, že blogerky na české a slovenské scéně jsou převážně bledé pleti? Nikdy jsem nad tím neuvažovala, ale dneska mi to prostě jen tak trklo. Nikdy jsem proto s nějakými blogy a vlogy nebyla spokojená, protože jsem nenašla nic pro mě. Já mám poměrně dost tmavou pleť a oproti všem těm tvářím jsem si připadala úplně mimo. Všimly jste si toho někdy?

Laur



3 komentáře:

  1. No třeba já jsem hrozně bledá, vždycky když někam přijedu, tak se mně ptají, jestli mi je dobře, že jsem hrozně zelená :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, všimla jsem si toho a hodně a i já do této skupiny spadám :D.. Jinak co se týče gelu, nevím, jestli jsem divná či čo, ale mně to prostě nikdy tak dlouho vydrželo zafixované, což mě vždy vytáčelo, tak jsem gel přestala používat a místo toho si vystačím s lakem na vlasy, neboť po něm mi vydrží obočí zafixované celý den :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pravdu, i já jsem děsně bledá a jak píše Veru o komentář výš, tak na mě padají podobné otázky občas :D.

    OdpovědětVymazat