neděle 15. listopadu 2015

mini wishlist

Zdravím,
přestože poslední dny nepatřily zrovna k těm světlým v celosvětovém rozsahu, tak já osobně měla parádní víkend. V pátek jsem byla na akci ve městě a včera jsme slavili babiččinu šedesátku, kde jsem se najedla tak na měsíc dopředu. Dnes nedělám nic produktivního, a tak jsem se vám rozhodla přidat aspoň takový mini wishlist.


Číslo jedna na mém wishlistu je basic pruhované tričko. Mám vybrané jedno v H&M, tak snad se k němu brzy dostanu. Další nutností jsou kalhoty v černé nebo tmavě šedé barvě. Určitě by se mi teď nějaké hodily, takže vaše tipy jenom přijmu! Ráda bych si taky pořídila klasickou šedou áčkovou sukni a kryt na mobil s květinovým vzorem. Kryt si plánuju objednat dneska z Ebaye, tak se určitě můžete těšit na post.

A co vy, jak jste si užily váš víkend? Taky by mě moc zajímaly vaše názory na nedávné události ve světě, jak se k tomu stavíte, jestli jste si změnily profilovku na fb atd. Mám moc ráda takovéto diskuze, takže klidně do toho! Přeju vám krásný týden,

Laur

7 komentářů:

  1. dokonalé čierne džiny zháňam už 5 rokov :D

    OdpovědětVymazat
  2. NO takže černé rifle, tričko i přesně taková sukně by se mi líbila taky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Velice hezky wishlist, já mám teď na nějakou dobu nakoupino až až. Každopádně pěkný kryt na telefon by se mi určitě hodil. Co ale potřebuji nejnutneji je povlečení, takže to je u mě dobrý tip na Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  4. Bílé pruhované tričko je super volba !

    OdpovědětVymazat
  5. krásné kousky :) já mám černobílé pruhované triko z Tally Weijl a je super a nesmírně pohodlné! :)

    OdpovědětVymazat
  6. ta šedá áčková sukně vypadá moc pěkně :) super černé jeansy mají v H&M ... :)

    OdpovědětVymazat