neděle 8. listopadu 2015

Moje koupelnová TOP 3

Krásnou neděli,
dnes mám jen takový superrychlý článek, kde bych vám ráda představila moji oblíbenou trojku do sprchy-šampon, kondicionér a sprcháč. Všechno to jsou produkty, ke kterým se stále a ráda vracím.


Začnu sprcháčem, o kterém jsem už psala tady. V podstatě mi vyhovuje jakýkoliv sprcháč z řady Jardins du Monde od Yves Rocher. Jsou mými stálicemi ve sprše už nějaký ten pátek, a tak si jasně zasloužily místo v mojí top 3.

Co se šamponu týče, tak tady je můj jasný favorit Head&Shoulders. Nejraději mám ten mátový, protože mi krásně provoní vlasy a zároveň osvěží pokožku hlavy! Jinak mi je ale celkem jedno, o jaký se jedná, protože všechny jsou prostě skvělé. No a samozřejmě kondicionér od Aphrodite je u mě prostě jednička...Pokud máte tu možnost, určitě ho vyzkoušejte.


Před pár hodinami jsem se vrátila z víkendového tanečního workshopu a jsou absolutně vyčerpaná. Stačí mi 7 lekcí za tři dny a už to takhle nedávám haha. Každopádně jsem se ale zase přiučila novým věcem a rozšířila své znalosti, za což jsem ráda. Co jste o víkendu dělaly vy?

Laur



8 komentářů:

  1. Já znám jen Head & Shoulders.... nikdy jsem neměla nic od Yves...ale do budoucna bych rozhodně chtěla zkusit :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně ten stejný sprcháč mám taky a ta vůně je krásná. Já už jsem z této řady měla ty sprcháče asi 4 různé varianty a líbí se mi na nich, že jsou husté a pěkně pění :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sprcháče od Yves Rocher jsou mi příjemné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sampony od Head&Shoulders jsou fajn a sprchace od Yves Rocher bych vyzkousela rada :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sampony od Head&Shoulders jsou fajn a sprchace od Yves Rocher bych vyzkousela rada :)

    OdpovědětVymazat
  6. H S moc nemusím ale zato sprcháčky z Yves Roch. milují nadevše.

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna nedávno se nám jeden sprcháč z yves rocher dodělal :D Nově mám od Dermacol,takové ty voňavé :D
    Já H&S nepoužívám, kdysi jsem ho sice měla, ale moc mi nevyhovoval :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  8. O značce Aphrodite slyším poprvé, ale určitě vyzkouším, díky za nápad! :)
    LoLa

    OdpovědětVymazat