středa 25. listopadu 2015

Kosmetický new in

Zdravím,
v posledních pár dnech jsem si něco málo nakoupila, a tak jsem se rozhodla se o to s vámi podělit. Třeba tady najdete nějaké tipy, které by vás zajímaly.


Moje nákupy teda probíhaly v DM (pasta, Rimmel laky) a v Rossmannu (Rexona, ubrousky). Pastu od Dontodentu jsem už měla, a tak jsem si říkala, že vyzkouším tuhle bylinkovou a zatím jsem s ní dost spokojená. Taky se u mě v peněžence vyskytl slevový kupon na Rimmelí laky, a tak jsem si vybrala tyhle. Celý nákup mě vyšel na 80Kč a to je sakra dobré!

Zlatý lak od Avonu jsem dostala od mojí babičky a je fakt úžasný, nemůžu si ho vynachválit. Antiperspirant od Rexony je skvělý a je to moje asi druhé balení, takže ten určitě doporučuju. Potřebovala jsem nějaké odličovací ubrousky a narazila jsem na tyhle od Isany, tak jsem si řekla, že je vyzkouším. Je to velké balení 25 kusů a stálo jen dvacku, tak uvidíme.


A co jste za poslední dobu nakoupily vy?

Laur


6 komentářů:

  1. Hezké nákupy a je super že i ekonomicky výhodné. Snad vlhčené ubrousky budou fajn, např Lidl je má taky za 20 a nemám s nimi žádný problém.

    OdpovědětVymazat
  2. tie laky sú nádherné :) a zrovna s kombináciou červenej a zlatej budeš mať vianočné nechtíky :))

    OdpovědětVymazat
  3. S Rexonou budeš určitě spokojená, já už měla 3 balení :) Pěkné nákupy

    OdpovědětVymazat
  4. Ten zlatý lak mám taky a je jeden z mých nejoblíbenějších:)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké laky. Já jsem si v poslední době moc kosmetiku nekupovala. Minulý týden jsem pouze doplnila odličovací potřeby.

    OdpovědětVymazat