sobota 21. listopadu 2015

Beauty hack #2

Krásnou sobotu,
na horách už nám nasněžilo a já se už nemůžu dočkat, až se sníh přesune i k nám do nížin. Zimu opravdu miluju, a tak jsem vždycky ráda za velkou kopu sněhu. Taky se tak nemůžete dočkat pravé zimy a Vánoc?

Dnes vám přináším další beauty hack! Tentokrát to bude z oblasti kosmetických pomocníků. Jestliže vám došel brush cleanser nebo ho jednoduše nepoužíváte, tak pro vás mám skvělé řešení. Za čističe štětců se mi nikdy moc utrácet nechtělo, ale je třeba o ně pečovat, takže jak je nahradit? Šamponem na vlasy! Používáte ho úplně stejně brush cleanser a nemůžu si tuto metodu vynachválit. Používám na štětce speciálně bylinkový z YR a štětce po něm ještě krásně voní.


Včera jsem byla v kině konečně na Hunger Games. Bylo to naprosto úžasné a zase miluju Peetu o něco víc než doteď. Celkově si myslím, že tento díl byl velmi povedený a nemůžu uvěřit tomu, že už to byl konec. Už mi teď zbývá dočíst jen třetí díl knihy a bude po všem...Byly jste v kině? Jak se vám poslední díl líbil?

Laur

8 komentářů:

  1. Já jsem měla v létě štěstí a vyhrála jsem čistič štětců v GA :) ale super tip, vím, že někdo čistí ty štětce dětským šamponem
    A na pravou zimu se sněhem se taky těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek :) já jsem ho dříve taky používala a pořád ho ještě používám na houbičky, ale nedávno jsem si pořídila čistič na štětce od Ebelin, který je ve spreji, takže ty štětce nemusíš omývat a je to rychlejší :)

    OdpovědětVymazat
  3. V kině jsem nebyla a filmové novinky zas tak moc nesleduji. co se týče štětců tak je rozhodně myji tak jednou až dvakrát týdně. Co jsem kdy zkoušela tak se mi osvědčilo obyčejné mýdlo, které dobře odstraní špínu a pro to aby byly štětce stále jemné používám šampon.

    OdpovědětVymazat
  4. Šamponem štětce čistím běžně, čistič je určitě super, když člověk potřebuje narychlo nějaký štětec umýt, ale určitě ho nevyčistí tak důkladně jako šampon :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já to občas vezmu čističem, občas šamponem, záleží jak se mi chce :D A na Hunger games bych strašně chtěla, tak to snad vyjde!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Já se tolik na zimu netěším, nejradši mám přelom léta a podzimu, kdy je dlouho světlo

    OdpovědětVymazat
  7. šamponom som neskúšala, ja zväčša obyčajným mydlom umývam štetce :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já musím říci, že mě celá série HG nějak ještě nezaujala a ani vlastně nevím, o čem to je, ale hlavní je, že se to tobě líbilo :)) Jinak šampóny a mycí gely jsem dříve také hodně používala, teď už spíše používám jen cleanser z DM, je to pro mě rychlejší, ale za čas je taky pořádně umyju :)

    OdpovědětVymazat