úterý 17. listopadu 2015

Jak získat sebevědomí?

Krásné úterý,
dnes přicházím s článkem z trochu jiného soudku. Jsem celkem dost sebevědomý člověk a jsem si vědoma toho, že spousta lidí s tím má problémy. Jak tedy docílit toho, abyste se cítily dobře a dávaly to taky nějak najevo? Rozhodla jsem se vám sepsat, jak jsem tohoto stavu docílila já a možná zde taky najdete nějaké tipy pro vás.


V podstatě celé dětství mi byly říkány samé negativní věci. V jednom kole jsem slyšela, jak jsem ošklivá, tlustá, hloupá, neumím tancovat a nikam to nedotáhnu. S tímto přístupem bych dnes měla vyrůst v člověka s nulovým sebevědomím ne? Naštěstí mám ale flegmatickou povahu, takže mi tohle všechno bylo celkem jedno. Kterýkoliv jiný člověk by to měl ale o hodně složitější a nedokázal by se s tím vyrovnat.

Jak si tedy udržuji pozitivní myšlenky? Říkám si, že každý je jiný. Každý nemůže být krásný, chytrý a zároveň úspěšný sportovec. Myslím si, že každý by se měl cítit spokojeně sám se sebou a ve svém vlastním těle. Neměly byste přemýšlet nad tím, co je na vás špatně, ale nad tím, co je na vás dobře, a co se vám líbí!


Zachovat si pozitivitu je taky velmi důležitý bod. Když vám někdo řekne něco nepěkného, tak na se na to prostě musíte vykašlat. Povznést se nad špatnými myšlenkami je jedna z nejlepších věcí, co můžete udělat. Stačí si říkat, že to dokážete nebo že to získáte a uvidíte, jak sebevědoměji budete působit. Čím sebevědomější budete, tím šťastnější taky budete.

Laur


5 komentářů:

  1. Dřív jsem neměla spíš vůbec žádný sebevědomí, ale na VŠ se to hodně změnilo. Skvělý článek Laur :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som celkovo veľmi pozitívna a optimistická. Vo všetkom sa snažím nájsť niečo pozitívne, napríklad v tomto počasí, ktoré je teraz. Prší, je hmla a už teraz o 15:40 sa zvečernieva, ale páči sa mi to takto. Pustila som si Lanu a má to úžasné čaro!
    Taktiež sa strašne rada smejem a prenášam svoje šťastie a pozitivitu na druhých. A keď sa na mne niekomu niečo nepáči, alebo sa mi za niečo smeje, tak mi je to úplne jedno a zasmejem sa nad ním. Zasmejem sa nad tým, ako môže byť niekto tak primitívny :-D
    ja by som nemohla byť pesimistka!

    OdpovědětVymazat
  3. Sebavedomie mi stúpalo vyššie a vyššie od kedy som matkou a pracujem v školstve :D , ale má na tom zásluhu aj osobný rozvoj ako NLPakademia, alebo rôzne knihy, rada sa osobnostne vzdelávam a to je dobré na sebavedomie, samozrejme aj pozitívne myslenie :)

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné tipy, ale přehnané sebevědomí je na druhou stranu taky špatné :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásny článok, aj blog :) pozývam ťa na môj, ...vzájomne sledovanie? :)

    OdpovědětVymazat