neděle 29. listopadu 2015

Christmas gifts

Krásnou zasněženou neděli,
jelikož se blíží Vánoce, tak jsem si řekla, že pár článků s touto tématikou by mohl být fajn nápad. No a tak jsem taky udělala a prvním článkem vás chci trochu inspirovat, protože se chystám vám sdělit, co kupuji své rodině. Doma jsme zvyklí dávat si dárky jen v nejužším rodinném kruhu, proto mám dárek jen pro mamku, taťku a bráchu. Občas (pokud mám dobrou náladu a dost peněz) něco koupím i jedné nebo dvěma kamarádkám, ale to asi nebude letošní případ.


Zrovna dneska se chystám objednávat můj dárek pro mamku, ke kterému mě inspirovala Veru, takže děkuju. Jedná se o pochoutku ze stránky MixIt a to konkrétně o jáhlovou kaši. Můžete si tam vybrat různé kaše nebo i musli (moje klávesnice nevede přehláskované u). Moje máma je celkem dost na zdravou stravu, takže jáhlová kaše s brusinkami a kustovnicí jí určitě udělá radost!


Tátovi jsem letos vybrala trenýrky. Přijde mi to jako supr praktický, ale zároveň trochu vtipný dárek. Ještě nevím, kde je zakoupím, takže pokud máte nějaké tipy, tak určitě sem s nimi. No a co se týče bráchy, tak tam ještě nemám tušení! Čekám, až mi něco pošle, abych měla aspoň nějakou inspiraci, protože si nejsme zas tak blízcí, a proto ho neznám natolik, abych mu sama vybrala dárek.


Vlastně jsem si teď vzpomněla, že pro jednu kamarádku mám v plánu bronzer, ale pořád se nemůžu rozhodnout, jakou značku. Asi půjdu do Makeup Revolution...Takže pokud máte taky nějakou kamarádku, která má zálibu v líčení, tak žádnou kosmetikou určitě nešlápnete vedle!

Laur



4 komentáře:

  1. To jsem ráda, že jsem Tě takhle inspirovala :) Já mám v plánu si dnes uvařit čaj, pustit si koledy a dárečky už zabalit :). Já mám doma bronzer od značky UMA, co mi dala jednou kamarádka a ten je super

    OdpovědětVymazat
  2. Pekne napady :) Ja vzdycky nevim co koupit mamci priteli, tak jsem to letos vyresila dohromady a mam pro ne takovou sadu asi 6 vin v mini verzich :) Segre prispivam na tablet a brachu musim taky jeste domyslet :) Jinak kamaradce mam v planu hodinky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekne napady :) Ja vzdycky nevim co koupit mamci priteli, tak jsem to letos vyresila dohromady a mam pro ne takovou sadu asi 6 vin v mini verzich :) Segre prispivam na tablet a brachu musim taky jeste domyslet :) Jinak kamaradce mam v planu hodinky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné nápady, já mám už všechny dárky nakoupené a zabalené :)

    OdpovědětVymazat