pátek 4. prosince 2015

Christmas Tag

Krásný pátek slečny,
rozhodla jsem se, že tyhle vánoční články budu psát jakoby občlánek, a proto tu je dnes další! Tentokrát Christmas Tag, tak snad se vám bude líbit a třeba se ním i inspirujete.

1) Jaký je tvůj oblíbený vánoční film?
Vánoční filmy přímo zbožňuju, protože mám za to, že hodně tvoří celou tu atmosféru. Můj nejoblíbenější už od dětství je určitě Grinch. Prostě tu zelenou potvůrku miluju haha. Dále taky ráda koukám samozřejmě na Kevina nebo i nějaké romanťárny s vánoční tématikou.

2) Nejoblíbenější vánoční jídlo?
Tady je odpověď rychlá a stručná-bramborový salát!

3) Jak ti jde balit dárky?
Hahaha tak tohle je moc dobrá otázka...Přestože se opravdu snažím a dávám si s tím práci, tak to většinou vypadá úplně hrozně. Je snazší dát to jen do taštičky, ale to prostě není ono.

4) Jaký je nejlepší dárek, jaký jsi dostala?
Tak nad tímhle musím celkem popřemýšlet, protože mám radost z každého jednoho dárku. Řeknu ale asi knížku Hra o trůny nebo iPhone, který jsem si vlastně nadělila sama.

5) Jaké štědrovečerní tradice dodržuješ?
Doma nedodržujeme asi žádné. Maximálně to, že máme na večeři jakoukoliv rybu a bramborový salát a potom jdem ke stromku. Občas si i zapalujem prskavky, ale to jen někdy. Vůbec mi nevadí, že žádné tradice nedodržujem, nechybí mi to.

6) Dáváš si novoroční předsevzetí?
Ne, když chci něco změnit, udělám to kdykoliv.

7) Bílé nebo barevné svíčky na stromku?
Míváme elektrická světýlka, ale vždy bílá.

8) Jaké vysněné místo bys o Vánocích navštívila?
Hrozně bych chtěla zažít pravé americké nebo britské Vánoce, protože to je celé úplně jinak. Taky bych je ale někdy ráda vyzkoušela oslavit třeba v Austrálii, protože tam je zrovna léto.

Tak to bylo vše, jak se na Vánoce těšíte vy?

-L

7 komentářů:

  1. Já už se na Vánoce těším, s přítelem budeme taky koukat na Štědrej den na Grinche :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nenormálne sa už teším :)) nech už sú tu :))

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkné, já bych chtěla navštívit také americké vánoce :)
    Lovies 47
    Vánoční giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký tag. Na Grinche taky ráda koukám a americké vánoce bych též chtěla zažít. Já zažila minulý rok Vánoce ve Španělsku, takže skvělý nápad na vánoce vypadnout úplně někam pryč.

    OdpovědětVymazat
  5. Grinche jsem viděla minulý rok poprvé a nijak zvlášť mě neokouzlil :D ..ale nejspíš mu dám letos opět šanci, třeba změním názor ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný tag :) taky miluju bramborový salát :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný Tag! Já bych také chtěla aspoň jednou prožít ty pravé americké vánoce, umí to prostě lépe, tu atmosféru apod. :-) A bramborový salát? Mňam! ♥

    OdpovědětVymazat