středa 30. prosince 2015

Souboj pomocníků na rty

Zdravím čtenářky,
máme tady poslední článek v tomto roce! Na jednu stranu je to fajn, ale na druho stranu to hrozně rychle uběhlo....Už skoro rok vedu tenhle blog, a tak bych vám chtěla poděkovat za všechny krásné komentáře a follows. Jsem ráda, že se sem vracíte a rády čtete můj blog. Teď už ale k článku.


Na Vánoce jsem dostala tyto dva balzámky na rty, a tak bych vám je tady teď ráda porovnala a řekla svůj názor. První lip butter od Labella jsem vyhrála v giveaway u Christi. Nejdřív musím pochválit vůni, protože vanilku zbožňuji, a tak mi tato varianta udělala opravdu radost. Dávkování z kalíšku mi vůbec nevadí a používám ho každý den před spaním. Hydratace je taková průměrná, ale je poměrně dost mastný mi přijde. Celkově ho ale hodnotím kladně a můžu doporučit.

Jako další tady máme věhlasný EOS s příchutí summer fruit. Na ovocné vůně moc nejsem, ale tenhle je poměrně příjemný, nevtíravý. Vždycky se mi na těchto balzámcích líbilo originální balení, takže to určitě musím pochválit. Co se hydratace týče, tak to určitě není nic moc. Mně ale vyhovuje třeba pod rtěnku jako takový primer. Pokud bych si tedy měla vybrat, tak mi oba produkty přijdou přibližně ve stejné kvalitě jenom cenově celkem jinde.


O víkendu mám v plánu post o mém novoročním looku-makeup a nehty, tak se máte na co těšit. Co podnikáte na Silvestra?

Laut


9 komentářů:

  1. Tak jsem ti teď s radostí projela celý blog, haha :D Je moc super!! Já teď EOS moc nepoužívám, nějak mi začalo vadit, jak je hutný na rtech a celkem blbě se roztírá, a proto dávám přednost balzámům Yves Rocher. Jinak máslo na rty je můj největší favorit a nejvíc ho miluji ♥ Dávám si ho každý večer před spaním a ráno mám rty jemné, hydratované a vůbec nejde vidět, že byly den předtím neskutečně popraskané. A strašně krásně voní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, děkuju moc, jsem ráda, že se ti líbí a doufám, že se na něj budeš ráda vracet tak, jako se já ráda vracím na ten tvůj :)

      Vymazat
  2. EOS taky používám jako primer pod rtěnku a jsem s ním hrozně spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ještě EOS nemám moc vyzkoušený,ale voní skvěle :) Pro mě je jedničkou Carmex :)

    OdpovědětVymazat
  4. Balzamky v kalisku miluju, i kdyz vim, ze je to neprakticke a celkem nehygienicke, posledni dobou je u me top Carmex :) Nebo na hydrataci je taky super mesickovy balzam od Alverde :) EOS mam jeden taky ve verzi Summer fruit a mam ho rada, i kdyz jak sama pises, ta hydratace neni nic extra, tak maji roztomile baleni, hezke vune a bod u me maji taky za prirodni slozeni :)

    OdpovědětVymazat
  5. Balzamky v kalisku miluju, i kdyz vim, ze je to neprakticke a celkem nehygienicke, posledni dobou je u me top Carmex :) Nebo na hydrataci je taky super mesickovy balzam od Alverde :) EOS mam jeden taky ve verzi Summer fruit a mam ho rada, i kdyz jak sama pises, ta hydratace neni nic extra, tak maji roztomile baleni, hezke vune a bod u me maji taky za prirodni slozeni :)

    OdpovědětVymazat
  6. Eos mám a mám stejný názor, není nic extra co z něho dělají jiné slečny. Přijde mi průměrný, a za tu cenu bych měla další 4 balzámky které dělají stejnou službu, ne-li lepší.

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám EOS moc ráda, sice hydratace není nijak zázračná, ale strašně se mi líbí samotné balení a hlavně ta vůně! ♥

    Zvu Tě na mojí Giveaway!

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Eos balzám jsem měla oblíbený hlavně kvůli tomu jeho tvaru :) Jinak ta hydratace byla taková průměrná jako od ostatních levnějších balzámů

    OdpovědětVymazat