sobota 19. prosince 2015

Growing my nails

Ahojte,
posledních 12 týdnů jsem pro vás dokumentovala růst mých nehtů a to, jak se postupně měnil tvar. Dokumentovala jsem po dvou týdnech a nakonec po 4. Můžete vidět, že mi nehty rostou dost rychle a taky se občas lámou.





Po těch sedmi týdnech jsem konečně došla do délky, která se mi líbila, a tak jsem mohla přejít na změnu tvaru. Preferuju square shape, takže se stříhalo a pilovalo. Kvůli tomu stříhání možná nejde poznat takový rozdíl a může se zdát, že nevyrostly-ale vyrostly!!



Na poslední fotce můžete vidět můj momentálně zlomený prostředníček, který mě neskutečně štve. Vždycky to tak ale nechám a do dvou týdnu se mi to spraví. A co vy, taky si takhle necháváte jednou za čas růst nehty ,,od začátku"? 


Laur










6 komentářů:

  1. Nehty Ti rostou rychle a máš hezký tvar :) Já taky nechápu, proč se mi většinou prostředníček láme :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mas hezke nehty :) Ja si nehty pravidelne stridam a mam je kratke, i kdybych je mohla nosit dlouhe, tak a mymi by to asi neslo, mam je dost mekke a trepive :)

    OdpovědětVymazat
  3. aká sranda to takto sledovať rast nechtov :)) škoda toho prostredníka, ale ochvíľku sa zaradí medzi ostatné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné nehty :) nikdy mne nenapadlo takhle dokumentovat, jak rostou :) bohužel se mi vždy při nějaké délce začnou lámat :)

    eL

    OdpovědětVymazat
  5. Máš nádherný tvar :) mě se líbí hranaté, ale tak je mítn emůžu, pač se mi třepí :-/

    Lovies 47
    Vánoční giveaway

    OdpovědětVymazat