sobota 26. prosince 2015

Co jsem dostala pod stromek

Krásnou povánoční sobotu,
jak jsem slibovala, tak přicházím s krátkým článkem o tom, co jsem letos dostala k Vánocům. Nebudu se tu nějak rozepisovat, jde opravdu jen o ukázku. Samozřejmě později se tady budou na jednotlivé produkty objevovat recenze, tak se máte na co těšit.


Převážně jsem dostala kosmetiku a to např. eos, OPI lak na nehty, produkty Manufaktury atd. Taky mě neminuly huňaté (fakt best) ponožky nebo taška do školy. Samozřejmě jsem si také rozbalila vyhranou giveaway od Bene look, ve které se nacházelo maslíčko na rty, lak na nehty Essence a dvě úžasné Yankee Candles, které mi udělaly neskutečnou radost!


Tak to bude asi všechno k dnešnímu článku...Co jste pod stromečkem našly vy?

Laur



16 komentářů:

  1. Laur, dostala jsi krásné dárky :) Už mám taky dárečky nafocené, tak v příštím roce se na ně můžeš přijít kouknout ke mně na blog :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věci jsi dostala! :) Moc se mi líbí ten batůžek/kabelka/taška do školy :))

    Zvu Tě na mojí Giveaway!

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. jeej konecne prvy takyto clanok! Dostala si same krasne veci! Ja som dostala najma peniaze a oblecenie takze si planujem konecne kupit zrkadlovku :)
    Pozyvam na povianocnu GA kde najdes darceky ako Guess ci Dermacol :) tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/12/povianocna-ga.html

    OdpovědětVymazat
  4. Já dostala hodinky, nějakou tu kosmetiku, parfém...:) hezký dárky :)

    eL

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné dárky, paletka od SLeeku je bomba! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Jůů ty jsi dostala Black Opium,moje oblíbená vůnička :-) . Samé pěkné a praktické dárky.

    OdpovědětVymazat
  7. Black Opium <3 nádherně voní! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za pochvalu designu! :) Krásné věcičky, Manufakturu mám moc ráda a vidím nějakou paletku od Sleeku, ta by se mi také líbila :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zbožňujem Yankee candle :3 A Black Opium vonia božsky.
    http://tobecreativehasnolimits.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Jee, dostala jsi moc krásné dárečky :) Hodně by mě zajímalo, jak voní Opium :)) Jinak Christmas Garland mám jako vosk a strašně krásně voní, pálila jsem ho na Štědrý den.

    OdpovědětVymazat
  11. Mám pocit že si dostala skoro všetko o čom si písala v článku čo by si chcela na Vianoce. Super!

    LadyinBlack

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo dostala jsem vše, protože jsem si o vše taky napsala našim, bráchovi a strejdovi. Takže jediné překvapení nastalo u věcí navíc :) -L

      Vymazat
  12. Tady byl někdo hodný :-) Ty ponožky jsou super. Úplně vidím, jak v nich popíjíš horký čaj u zapálené votivky Yankee :-)

    OdpovědětVymazat