úterý 15. prosince 2015

My room decoration

Zdravím čtenářky,
ještě jsem tady nepsala článek na takovéto téma, protože nějaké DIY dekorace atd nejsou zrovna mým šálkem kávy. Přesto ale pokoj nějak vyzdobený mám, a tak bych vám ráda ukázala jak. Pokud čekáte vánoční výzdobu, tak jste na omylu, protože tu já prostě nevedu. Klasicky mám jen po pokoji obrázky a fotky, pojďme se podívat!


Mým nejoblíbenějším zvířetem jsou motýli, které já naprosto zbožňuju, protože jsou pro mě znamením svobody, kterou já prostě v životě potřebuji. Tudíž motýli spolu s tanečnicemi se na mé zdi krásně vyjímají.

Rámeček Memories má pro mě velkou cenu, protože v něm mám nezapomenutelné okamžiky a důležité události v mém životě. Mám tam fotku ze šlusky, Španělska, tábora, dětství apod. No a samozřejmě obří plakát s tématikou Hry o trůny nesmí chybět. Daenerys mám moc ráda, a proto jsem si na plakát vybrala zrovna ji.


No a to nejlepší mám nad postelí! Nachází se zde nástěnka s diplomy a medailemi (další diplomy mám jinde na stěně) a taky s obrázky mých nejmilovanějších osobností. Taky je semtam nějaká moje fotečka nebo vstupní náramek. No a vedle toho jsem si poměrně nedávno nalepila fotky s mými přáteli a tuhle sbírku chci neustále rozrůstat, protože se mi to opravdu líbí. A jak máte pokoj vyzdobený vy?

Laur



10 komentářů:

  1. Ten rámik Memories je krásny a máš celkovo nádherné vyzdobenú izbu! Ja mám iba nástenku, kde visia všetky fotky s kamarátmi, no aj nejaká módna inšpirácia a tak. Inak v izbe nemám žiadne rámčeky s fotkami, čo mi je ľúto, no sestre by to vadilo - nevie to pochopiť. :(

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  2. Tanečnice a motýli jsou fakt krásní! Já mám bohužel ještě pokoj s bratrem a tak to taky vypadá. Už se moc těším, až se budu po maturitě stěhovat a všechno bude jen v mé a přítelovo režii! :) Ale tohle ti tak závidím!

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné :) To my jsme si trošku vánoční atmésféry udělali

    OdpovědětVymazat
  4. Mas to v pokoji moc hezke, plakat GoT si chci taky poridit, u me to bude nepochybne Tyrion :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mas to v pokoji moc hezke, plakat GoT si chci taky poridit, u me to bude nepochybne Tyrion :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se zase rozmýšlela mezi Daenerys a Jonem a nakonec vyhrála Dany :) Nejraději bych brala Joffreyho nebo Ramsaye, jenže s těmi nikdo plakáty pochopitelně nedělá :D:D Škoda, jsou to mé oblíbené postavy....

      Vymazat
  6. Máš pokoj moc hezky vyzdobený. Mám ráda dekorace ale všeho s mírou, moc se mi líbí tvoje nálepky na zeď, to vypadá fantasticky. Fotky typu memories mám se svojí nej kamarádkou a vypadá to taky krásně. Jinak můj pokoj se nehonosí spousty dekorací, mám jich pár, teď konkrétně na vánoce v mém pokoji svítí hvězdičkový řetěz, sněhuláci, svíčka a to je vše. Tak nějak se snažím sladit nábytek aby to nevypadalo jak v cirkuse.

    OdpovědětVymazat
  7. ten fotorámik je krásny , milujem takéto nápady my v spálni máme zase vylepená sovičky ♥

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  8. nálepky sú krásne a ten rámik s fotografiami tiež :)

    OdpovědětVymazat
  9. Naprosto miluji takto krásné vyzdobené pokoje! Máš skvělý vkus :).

    OdpovědětVymazat