pondělí 7. prosince 2015

Odličovací ubrousky

Krásné pondělí,
občas ráda klasický odličovač vyměním za odličovací ubrousky a právě teď toto období nastalo. A jaké jsem si pořídila? V Rossmannu jsem viděla tyto od Isany a docela mě zaujaly. 


Největším plusem je velikost balení a cena. Stály jen 20Kč a v balení je 25 ubrousků, což je neskutečně výhodné. Stačí vám tak jedno balení na skoro celý měsíc! Co se odličování týče, tak tady jsem taky spokojena. Jeden ubrousek bohatě stačí na celý obličej, odlíčí v pohodě i linky nebo řasenku. Parfemace je celkem příjemná a není příliš pronikavá, i když já bych spíše uvítala ubrousky bez parfemace, ale to asi záleží na osobních preferencích. Celkově hodnotím produkt tedy kladně a pokud sháníte nějakou levnou variantu třeba na cesty, tohle je určitě ta správná volba!


Koukáte někdo na MasterChefa? Komu fandíte? Já už od castingu fandím Romanovi, protože je to neskutečnej sympaťák a taky skvělý kuchař, takže opravdu doufám, že si příští týden ve finále sáhne na vítězství. Začla jsem teď taky sledovat MasterChef Junior z USA a je to fakt brutální, absolutně ta děcka nechápu! Určitě doporučuju zhlédnout.

-L




5 komentářů:

  1. A já vždycky tyhle ubrousky jen přehlížela a raději jsem sáhla po klasické odličovací vodě. Nikdy jsem totiž moc nedůvěřovala odličovacím ubrouskům, ale díky tobě jim dám šanci a třeba i ušetřím. Děkuji. :-)
    Krásný článek!

    OdpovědětVymazat
  2. Na cesty mozna, ale jinak se odlicuji vzdy odlicovacimi pripravky, at uz vody, micelarky, oleje,... :) Kazdopadne ubrousky vyuzivam casto pri foceni nebo na utreni rukou po liceni, takze diky za tip, za tu cenu vypadaji super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na cesty mozna, ale jinak se odlicuji vzdy odlicovacimi pripravky, at uz vody, micelarky, oleje,... :) Kazdopadne ubrousky vyuzivam casto pri foceni nebo na utreni rukou po liceni, takze diky za tip, za tu cenu vypadaji super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám zkušenosti s ubrouskami od značky Balea a jsem s nimi maximálně spokojená, tedy jen na cestách, doma jsem pro klasiku. Micelárka a odličovací tamponky.:-) Super článek.:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já si moc nedovedu představit, že by mě ty ubrousky odlíčily :)

    OdpovědětVymazat