pátek 11. prosince 2015

Co si přeju k Vánocům?

Krásný pátek,
tak vám dnes přináším další článek z vánoční edice a tentokrát se bude týkat mě. Letos mám opravdu jen pár přání, která jsem tak nějak rozdělila po celé rodině, a tak bych vám je ráda ukázala. Co si přejete pod stromečkem najít vy?


Z dekorativky si přeju paletku od Sleeku a to konkrétně Vintage Romance. Moc mě zaujala kombinace barev, a jelikož jsem paletku od Sleeku chtěla vždycky vyzkoušet, tak nebylo co řešit. Za 299 ji můžete najít třeba tady. Laky od OPI jsou všeobecně známé a mně se moc líbí odstín tohohle Did You Ear About Van Gogh? Název je naprosto geniální! Seženete ho za supr cenu např na eshopu Omlazení, kde ale momentálně není dostupný.


Dále bych pod stromečkem ráda našla parfém Yves Saint Laurent Black Opium. Hrozně se mi líbí jak obal tak i vůně. Najdete ho zde. Kosmetika od Ziaji je už dlouho mým snem a tahle řada pečující o problematickou pleť je přímo pro mě! Bráchovi jsem si napsala o pleťový krém právě z této řady.


Strejda se každoročně ptá, jaká máme přání a já mu letos napsala o knížku Bouře mečů. Je to třetí díl ze série Hra o trůny, a tak se na ni už moc těším. Od našich jsem ještě chtěla tuto tašku z H&M, protože moje současná školní je už vyřízená. Tahle se dá používat jako kabelka i jako batoh a to mi přijde sakra skvělé!

-L





7 komentářů:

  1. Taky si přeju paletku od Sleeku, ale Garden of Eden :) a líbí se mi, co si přeješ, batůžek v tomto stylu jsem si koupila z Primarku a nosím ho moc ráda

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dárečky sis vybrala, tak snad jich co nejvíce pod stromečkem najdeš! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Já si letos Ježíškovi o nic neřekla, takže pro mě úplné překvápko! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Knižka vyzerá super. Inak aj tá paletka ma nádherné farby a určite by ti sekla.


    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám že dostaneš všechno co si přeješ <3 capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. parfém Black Opium vypadá nádherně a určitě musí i božsky vonět :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na Black Opium mě už docela hypnotizuje dokola opakující se reklama v TV. Ale nevím, jak voní. Přála bych si parfém Hugo Boss Ma Vie a paletku od Urban Decay.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat