středa 23. prosince 2015

Seriálový tag #4: Faking It!

Krásnou středu,
další článek s vánoční tématikou vás čeká do konce týdne a bude to konkrétně ukázka toho, co jsem dostala. Dnes jsem se ale rozhodla pro další seriálový tag a tentokrát o Faking It! Doufám, že ho znáte nebo vás aspoň navnadím k tomu, abyste ho sledovaly.


Co mám na seriálu nejradši?
Celkově se mi líbí tématika. Moc takových mladistvých seriálů pro teenagery nesleduju, ale tenhle mě opravdu zaujal. Líbí se mi, že si pohrávají s tématem LGBT komunity, protože takových věcí mi přijde v televizi celkem málo. Taky miluju obsazení, protože mi do toho skvěle sedí!

Co ráda nemám?
Nesnáším ty krátké díly...Já vím, že u MTV je to celkem klasika, ale jen 20 minut? Vážně? Uvítala bych tu klasickou seriálovou délku třičtvrtě hodiny. Jinak asi nemám vůbec co vytknout, zatím jsou jen 2 série a už se nemůžu dočkat další.


Moje oblíbená postava?
Tak to bude asi Shane. Líbí se mi jeho sarkasmus, smysl pro humor a názory. Myslím si, že je opravdu dobrý člověk a seriál by bez něho nebyl tak dobrý. Navíc zbožňuju jeho bromance s Liamem!

Jakou postavu nemám ráda?
Jednoznačně Karmu. Občas mi je trochu sympatická a soucítím s ní, ale většinu času na ni házím velké hejty. Absolutně nechápu její chování a v posledních dílech jsem myslela, že ji asi odstřelím, protože byla příšerně otravná. A taky jsem nemusela Amyinu bývalku.


Doporučila bych seriál?
Určitě ano. Já třeba moc seriály bez vraždění ráda nemám, ale tenhle se opravdu povedl. Celkem mi svým zpracováním připomíná Awkward, takže pokud znáte Nešiku, tohle bude taky určitě pro vás.

Laur



4 komentáře:

  1. O tomhle seriálu slyším poprvé, ale navnadila jsi mě (což není moc dobře, zase méně času na učení :D)!
    Krásné Vánoce přeju!

    OdpovědětVymazat
  2. Slyším o něm poprvé a docela mě zaujal:-) díky za tip:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem o tomhle seriálu ještě neslyšela, ale myslím, že v rámci prokrastinace od učení se bude hodit :)

    Zvu Tě na mojí Giveaway!

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. presne takýto typ seriálov zbožňujem, tak ďakujem Lauri :)) idem ihneď pozerať :)

    OdpovědětVymazat