středa 2. prosince 2015

Colorful youth

Zdravím,
dnes jen takový kraťoučký odlehčený článek s mým současným nail designem. Když jsem si nehty nalakovala, tak jsem si okamžitě přišla, jako bych byla zase třináctka. Kombinace barev se spíše letní, ale tohle já zrovna moc nerozlišuju-nosím vše, co se mi líbí a kdykoliv!


Použila jsem bílý lak od Rimmelu a růžový od NYC. Celkem se mi líbí tenhle drsný ,,bublinkový povrch", proto si takový finish dělám schválně. Tento look se mi prostě moc líbí a myslím si, že ke mně skvěle jde. A co vy, jaké nehty máte nejradši?


Laur

13 komentářů:

  1. Pěkná kombinace :) máš krásné nehty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to moc hezky :) Nehty ti závidím, já si nechala narůst dlouhé ale už se mi 3 zlomily z toho jeden úplně komplet, takže jsem teď z toho nešťastná a všechny jsem je musela dost zapilovat :D

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásné dlouhé nehty! :) Já nejvíc miluju rudý lak na nehtách, mám ho snad pořád :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. mám rada také dvojfarebné kombinácie a tvoja je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ty nehty ti závidím! Já se furt snažím,aby narostly, ale vždycky se mi zlomí :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. tiež to mám tak, že nosím čo sa mi páči :) či je leto či zima, máš pekný tvar nechtov :)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš hezké nehty, i ty barvy jsu moc pěkné! :) Já nosím tak nějak na nehtech všechno, radši mám sytější barvy, ale nějakou béžovou taky nepohrdám :D Zrovna včera jsem si dělala takové světlonké tyrkysové :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  8. Naprosto miluju tvůj tvar nehtů! A ty barvy jsou super!:-) Tvůj blog me zaujal dávám odběr, budu ráda kdyz i ty navštívíš ten můj:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ach, máš ozaj krásne nechty!

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrá kombinácia, ale skôr taká na leto :) a ja by som neprežila s tak krátkymi nechtami, ale máš pekný tvar :)
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Na léto fakt hezké a jednoduché. No a co že je zima, já mám raději léto.

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé, tak to je krásné :). Škoda, že si nehty skoro nelakuji :/. Nejsem v tom zrovna moc expert :D.

    OdpovědětVymazat