pondělí 9. března 2015

b&w nail design

Zdravím,
jak jsem slíbila, tak vám dnes přináším můj první nail design. Na hezké manikúře si vždy zakládám a hodně se zajímám právě o nehty a jejich úravu. Sleduju spoustu vlogů na toto téma a mým oblíbeným kanálem je cutepolish, takže ji určitě zčekněte, pokud možno. (nemůžu dát odkaz, protože mi nejede ytb) Teď už ale k samotnému designu:

1) Nalakujeme všechny nehty kromě prsteníčku bílým lakem. Zbylý nehet nalakujeme naopak černým. Vše jsem dělala v jedné vrstvě, ale můžete samozřejmě ve dvou.


2) Pomocí vatové tyčinky nebo přímo ,,dotting toolu" vytvoříme na prsteníčku nepravidelné bílé tečky.


3) Na zbytek nehtů uděláme taky tečky, ale tentokrát černým lakem.


4) Nehty teď můžete přetřít top coatem. Já použila matující, aby to bylo aspoň trochu originální. Taky jsem to přetřela před úplným zaschnutím, aby se tečky trochu rozmazaly, protože se mi to tak líbí víc.


Tyhle celkem retro nehty jsem tvořila na sobotní již zmiňovanou Electro Swing party. Hodily se mi totiž k černobílé košili a všechno tam bylo vlastně v tomhle duchu. Tímto chci říct, že jsem si to nesmírně užila a poznala fůru nových lidí, takže kdo má možnost tam jít, tak jen do toho! Zatím se loučím, hezký zbytek týdne.

Laur






6 komentářů: