neděle 15. března 2015

Gabriella Salvete-posilovač nehtů

Zdravím,
už od jakživa jsem měla měkké a lámavé nehty. Taky se mi hodně třepí a nejsou prostě kvalitní. Před cca dvěma lety jsem však v drogerii objevila úplný zázrak a to Strong gel elixir od Gabrielly Salvete. Nikdy dřív jsem od této značky nic neměla, ale jelikož jsem zrovna nějaký ten posilovač sháněla, tak jsem to prostě musela vyzkoušet. To jsem ještě netušila, jak z něj budu nadšená...


Nejedná se o žádný posilovací lak na nehty, ale o masážní gel. Příjemně vás překvapí svou vůní a taky tím, jaký má chladivý efekt při nanášení. Při aplikaci postupuju tak, že jej nanesu na všechny nehty jedné ruky a potom vmasíruju než gel stihne pořádně vsáknout, to potom opakuju i na druhé ruce. Proceduru opakuju jedenkrát týdně vždy před tím, než si lakuju nehty ,,nanovo".

Přijde mi, že z lahvičky neubývá, protože, jak už bylo řečeno, používám ho kolem 2 let a pořád tam je asi 80% obsahu. Co se účinku týče, tak tady musím taky jedině chválit. Od té doby, co produkt používám, se mé nehty opravdu zlepšily a vidím na nich, že jsou pevnější. Kdysi jsem si nemohla dovolit nechat narůst dlouhé nehty, ale teď už to není problém. Samozřejmě moje nehty jsou lámavé pořád, ale už to není takové jako kdysi.


Nejsem si jistá, jestli je ještě vůbec k dostání, ale pokud ano, tak si pro něj hned dojdětě! Pokud však ne, tak bych doporučila vyzkoušet něco jiného od této značky, protože já se na to určitě chystám. Abych ještě trochu přiblížila cenu-mám pocit, že gel stál okolo padesáti korun.

Prosímvás, neznáte nějaký web, kde se dají vytvořit kryty na mobil s vlastním motivem? Ale někde, kde je fakt dobrá cena. Já sice něco našla, ale pod 400 to tam nejde a to se mi za obal opravdu vyhazovat nechce. Všechny tipy uvítám! Zatím se mějte,

Laur




6 komentářů:

  1. Túto značku nepoznám :O ale asi sa po nej poobzerám, pretože nechty sa mi tiež veľmi lámu, mám ich slabé a tým pádom ani nechcú narásť do dĺžky, ktorú požadujem! :D
    A čo sa týka toho krytu.. myslím, že lacnejšie to nezoženieš. Skús ale firmy ako je u nás Fax Copy alebo Kodak (alebo hocičo, kde sa dajú vyvolať fotky). Viem, že v Kodak to ide na 100% spraviť a ešte tam mám(e) aj študentskú zľavu! ;)
    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Doufam, ze teda k dostani jeste je, protoze mam uplne stejny problem s nehty a vubec nevim co s tim. Od znacky uz s nejakou kosmetikou zkusenost mam, laky GS jsou moc fajn, tak se pri pristi navsteve drogerii porozhlednu i po tomhle zazraku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ak ho niekde uvidím, určite po nom siahnem :)
    More than Fashion

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem mývala lámavé nehty a před tím než jsem začala jíst ovesné vločky (lámavost je rázem pryč), jsem používala právě tento gel (mimochodem tuto značku mám ráda) a výsledek byl znatelný :-) Takže také doporučuji. Jinak se mi na této značce líbí, že i barevné či zdobné laky obsahují vitaminy a něco na víc, třeba mají zpevňovací efekt, prostě to nejsou jen obyčejné laky.

    OdpovědětVymazat
  5. Gabriellu milujem takže ja ťa môžem len uznávať <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jsem od GS krásný třpytivý růžový lak a ten byl můj oblíbenej - už došel :D

    OdpovědětVymazat