sobota 14. března 2015

Seriálový tag #1: Pretty Little Liars

Krásnou sobotu,
rozhodla jsem se pro něco úplně nového a to seriálový tag. Minimálně jednou měsíčně bych vám tady postla článek o jednom seriálu, který sleduju. Na mém seznamu se jich nachází fakt hodně, takže to bude celkem fuška. Dnes bych teda začla jedním hodně známým a to Pretty Little Liars.


Co mám na seriálu nejradši? Celkově mi přijde hodně zajímavá zápletka, která se táhne celých 5 sérií a bude ještě dál. Mám taky hodně rády všechny herce, protože si myslím, že jsou všichni moc sympatičtí a fakt dobře hrajou.

Co ráda nemám? Jak jsem už zmínila, zápletka se potáhne 7 sérií a popravdě řečeno, je to už moc. Čekala jsem konec už tak po 4. řadě, ale zbytečně vše zkomplikovali. Často je to až zamotané a nepamatuju si vůbec žádné souvislosti.

Moje oblíbená postava? Už od začátku úplně miluju Emily, nějak jsem si k ní našla prostě cestu. A herečka Shay Mitchell je skvělá sama o sobě a je jednou z mých womancrushů. Dále mám hodně ráda Alison nebo Monu. Kdybych si v seriálu mohla někoho zahrát, tak by to byla právě jedna z těchto dvou.


Jakou postavu nemám ráda? Nemůžu říct, že bych někoho vyloženě neměla ráda, ale občas mi celkem vadí Aria. Jo vlastně moc nemusím pastora Teda, protože mi přijde, že se seriálem nemá vůbec nic společného! Ještě abychom se nedivili, když to bude -A hahah.

Kdo je podle mě -A? Kdysi jsem si myslela, že je to Alison, ale po tom, co byla ,,odhalena" bylo jasné, že to ona není, a tak celá má teorie šla do háje. Od té doby jsem vystřídala spoustu tipů a už upřímně nemám ani ponětí. Ale mohl by to být Jason, myslím si, že by měl i celkem dobrý motiv, protože vlastně kvůli Alison musel jít kdysi do léčebny, takže je možné, že by se chtěl nějak pomstít...Pokud by to měl ale být někdo, koho vůbec nikdo nečeká, tak by to byl určitě Caleb.

Těším se na finále? V úterý má být finále 5. série a měli bychom se dozvědět, jestli je Big -A jedna z lhářek nebo ne. Podezření na Ariu jsem kdysi mívala, ale teď už fakt nevím. Každopádně se na úterý moc těším a uvidíme, jak to bude pokračovat.


Koukáte taky na PLL? Kdo je podle vás -A?

Doufám, že se vám takovéhle články líbí a budete si je rády číst. V příštím dílu bych chtěla zpracovat zřejmě Hru o trůny nebo AHS. Pokud byste ale měly jiné nápady, tak sem s nimi. Přeju hezký víkend!

Laur



3 komentáře:

  1. Driv jsem na tenhle serial koukala hodne, ale myslim, ze jsem skoncila nekde se ctvrtou serii a zatim se mi to ani nejak nechtelo dokoukat :-) Jinak ja mam rada prave Ariu a Spencer :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem asi divná, všichni kolem mě viděli alespoň jeden díl a já neviděla ani ten jeden. :O

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Emily mám právě ráda nejmíň :D a mou oblíbenkyní je Hannah. Už jsem kdysi taky psala pll tag, ted jsem zrovna zase ve fázi, kdy mě tento seriál moc baví. Tak Caleb mě ještě nenapadl, asi proto, že ho zbožnuju :D, a pro změnu nesnáším Melissu, takže bych to od začátku hodila na ni :D.
    Určitě takové články piš dál, jsem seriálový fanatik :)

    OdpovědětVymazat