pátek 27. března 2015

Body luxurious-pěna a peeling

Krásný pátek,
dnes jsem připravena vám poreferovat o něčem, co jsem dostala jako vánoční dárek od Tery. Jedná se o tělový peeling a koupelovou pěnu značky Body Luxurious. Bohužel vám nemůžu říct nic o ceně, jelikož jsem produkty dostala darem, a když jsem se snažila googlit, tak jsem prostě nic nenašla. Možná je to tak správně hah.


Oba produkty jsou z řady warm vanilla lime blossom. Vůně mi absolutně vyhovuje, protože zbožňuju vanilku! Ani jedno není příliš parfémované a po té vanilce to opravdu příjemně voní. Objem obou lahviček je 100 ml, což podle mě u peelingu úplně stačí, ale u pěny mi to přijde celkem dost málo.

Peeling má velmi malé částečky, a proto na těle skoro nejde poznat, že se jedná o peeling. Mně osobně to takto vyhovuje, jelikož mám větší kusy raději na obličej než na tělo. Koupelová pěna je taky skvělá, vytvoří spoustu pěny a provoní krásně celou koupelnu. Nevysušuje, v čemž vidím obrovský plus. Bohužel ale moc dlouho nevydrží, protože jsem ji zatím použila dvakrát a už mám půl lahvičky pryč...


Určitě oba dva produkty ale doporučuju! Tera říkala, že je koupila někde v obchůdku ve Frýdku, ale bohužel s tím nemám žádné zkušenosti a nevím, kde tenhle fajn krámek najít. 

Za pár hodin už budu zase doma po týdnu plném relaxace, zážitků a poznávání. Alespoň teda doufám, že to tak bude! Užijte si krásný víkend.

Laur


3 komentáře: