úterý 3. března 2015

bath routine

Zdravím slečny, 
dneska bych vám chtěla předvést některé novinky, které najdete u mě v koupelně. Keratinovou masku od Kallosu jsem vám už představovala zde, rozhodně se této maďarské značky hodlám držet, dělá mým vlasům jen a jen dobře. 

Minulou neděli jsem si v Douglasu pořídila vlasový šampón pro suché a poškozené vlasy, taktéž od firmy Kallos. Jeho cena se pohybuje kolem 150,-. Nikdy předtím jsem se v Douglasu nerozhlížela po přípravcích na vlasy a uznávám, že to byla chyba. 























Dále bych vám chtěla ukázat sprchový kokosový krém ze Sephory. Doteď jsem všechny krémy aplikovala až po sprše, je to pro mě tedy novinka a zvykám si, přiznávám, ale nedělá mi to nějak zvlášť problém. 

A jako poslední (pro dnešek) bych vám ráda ukázala, že patřím mezi typy, které si libují v experimentování. Máma před nedávnem přinesla domů neskutečné množství testerů, a tak zkouším... 


Začala jsem Niveou a Dr Irenou Eris. Na baleních píšou, že jsou na 2-3 použití, zato mně mnohdy vydrží i trojnásobek (a to ne, že bych nějak šetřila). Perfectu jsem prozatím nezkoušela, mám pocit, že jsou k dostání v Lidlu (díkybohu, že ho máme ve městě). 

Před malou chvíli jsem objednala sestřenici k 21. narozeninám balení od Kallosu, obsahuje keratinovou masku, dále kondicionér, šampón a sprej na vlasy. Sprej má 750ml, ale jinak mají všechny ostatní produkty 1000ml. Člověku to vydrží opravdu dlouho a cena je více než přijatelná, celé balení vyjde i s poštovným na 370,-. Pokud máte v rodině či mezi přáteli člověka s dlouhými vlasy (a nebo jen stačí, že o vlasy rád pečuje), určitě by ho tenhle dárek potěšil, no nemám pravdu? Pokud jsem vás inspirovala, celý balíček najdete ZDE. Předtím jsem objednávala výrobky Kallos na parfums.cz, ale na kalloscosmetics.cz jsou levnější (proč tedy připlácet, když to není třeba, že ano). 

Pro dnešek to bude z mé strany vše, 
užívám si volného týdne, jak jen to jde, 
takže doufám, že na tom nejste o nic hůř. :-)

Tera 



3 komentáře:

  1. Od značky Kallos si taky plánuji určitě něco objednat, lákají mě ty jejich voňavé masky na vlasy, které spousta blogerek chválí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. wowo vyzera to dost zaujimavo :) . hlavne ten samponik
    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat