středa 18. března 2015

My favourite-náušnice

Čauky mňauky,
přináším vám další (myslím, že třetí) díl z moje oblíbené. Dnes vám tedy něco povím o mých oblíbených náušnicích. Náušnice úplně zbožňuju a jsou mým oblíbeným doplňkem. Nosím je téměř každý den a úplně si libuju v tom, když je můžu sladit s outfitem. Za 16 let mýma rukama prošlo nespočet těchto věciček, a tak bych vám teď ráda představila hrstku z nich, které mám velmi ráda.


Jako první tady mám moje velké náušnice. Oboje jsou zlaté, což je zřejmě moje oblíbená barva u šperků. Napravo můžete vidět kousek z Claire`s, který jsem si vybrala před 2 lety k Vánocům. Stály tuším 150Kč a jsem s nimi nesmírně spokojená. Ty nalevo jsem si pořídila celkem nedávno v Tally Weijl, když je tam měli v akci za pade. Hned jsem je samozřejmě popadla a utíkala s nimi k pokladně. Ač se to nemusí zdát, tak mně takové ,,obří" náušnice fakt vyhovujou...Přikládám ještě fotku pro představu, jak jsou asi velké.


No a moje prťavé náušnice! První dva páry jsou opět z Claire`s a byly spolu v jednom setu. Bylo tam asi 8 náušnic, ale tyhle dvoje jsem si prostě zamilovala nejvíc. Oceňuju taky to, že ke všem byly jak kovové, tak i gumové špunty. No a poslední jsou zlaté náušnice od Tiffanyho. Myslím, že je snem skoro každé holky od nich mít šperky ne? Jedná se teda o zlato a uvnitř jsou zirkony. Jsou to moje nejdražší náušnice, stály asi 125 euro, a proto si na ně dávám velký pozor. Nejsou prostě nádherné?

V mé sbírce se však nachází spoustakrát více náušnic, ale myslela jsem, že zrovna tyhle byste mohly ocenit, jelikož mi přijdou všechny něčím jiné prostě. Doufám, že jste si tenhle kratší článek užily, tak zatím ahoj!

Laur



6 komentářů:

  1. Ja nausnice moc nenosim, tyhle obycejne mi vetsinou delaji v uchu neplechy a po par hodinach me z nich boli usi, ale kdyz uz, tak davam prednost spise tem mensim :-) Ale ty od Tiffanyho jsou teda nadherne, takove bych nosila porad :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty náušnice od Tiffanyho se mi líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty "Ajfelovky" jsou naprosto perfektní. Pro milovnáká Francie jakým jsem já, jsou jako vyšité :)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  4. tie mohutnejšie na prvej fotke sú zaujímavé :) inak sú roztomilé všetky
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny se mi moc líběji. naušnice miluji a myslím že už mám solidní sbírku

    OdpovědětVymazat