úterý 17. března 2015

spontaneous shopping #1

Zdravím holky,

Z mé strany je neskutečně nezodpovědné neozvat se takovou dobu, já si jsem na druhou stranu 100% jistá svou chybou, mám k tomu sklony. Předminulý víkend si brácha něco kopíroval z mého počítače a jakýmsi způsobem mi odinstaloval grafickou kartu (sama netuším, že to vůbec jde, ale tak mi to bylo řečeno). Počítač mi funguje, ale rozlišení je takové, že na všech fotkách vypadají lidé 50kg+ a zároveň se mi nenačítají flashky či kabel od foťáku, proto jsem byla dnes donucena vyfotit můj mininákup mobilem. :-)


Na fotkách není jen dnešní nákup, ale zároveň i jeden předešlý, o který jsem se s vámi nestihla podělit. Úplně nalevo můžete vidět Balea sprchový gel Olejové perly s vůni granátového jablka. Potkala jsem dnes spolužačku, která měla namířeno do DM, a tak jsem se k ní připojila, protože jsem cestou z fitka zabíjela čas. Voní teda nádherně, není to zas tak sladká vůně a má dokonce hustší konzistenci, gelovou. Vzala jsem ho i přesto, že doma sprcháč mám, protože bych na něj do budoucna zapomněla. Dále můžete vidět Balea pleťovou masku pro normální pokožku, je to limitka a navíc byla poslední, tak jsem do ní šla. Má vonět po bezových květech a grapefruitu, tak jsem zvědavá. V neposlední řadě můžete vidět kakaové tělové máslo od Ziaji a čistící tonikum od stejnojmenné značky, tentokrát pro normální až suchou pleť s výtažkem z bio aloe vera.

 Zrovna jsem si vzpomněla, že jsem si ještě pořídila tělové kozí mléko, taktéž od Ziaji. Má opravdu skvělé účinky, sestřence vyléčilo ekzém na rukou. Já osobně mám na rukou pupínky, které připomínají pihy a nikdo neví, o co jde, tak jsem si řekla, že to tělové mléko zkusím a voile... po dvou týdnech užívání větší polovina z nich zmizela, a zároveň se staly méně výrazné. Není to proces na jeden měsíc, rozhodně alespoň na tři, každopádně celá lahvička vydrží mnohem déle, 400ml přece jen není málo. Proto pokud máte jakékoli kožní problémy, zkuste do něj jít, cenově se to pohybuje kolem 120,-... což je naprosto zanedbatelná částka, pokud přihlédnete k tomu, že vám to dokáže vyléčit dlouhotrvající problém. Pokusím se o něm zmínit i v některém z budoucích příspěvků, pokud byste měli zájem. :-)

To bude pro dnešek vše, 
tak zase příště,
Tera

4 komentáře:

  1. Jéj, tak to s tím počítačem nezávidím..
    Nákupy takovýchto věciček mám moc moc ráda a to kozí mléko bych docela potřebovala, taky mám teď poslední dobou zničeho nic po rukou takové pupínky a podobně.. :/ Musím se po něm při dalším nákupu podívat! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Budu muset to DMko u nas poradne prohledat, jestli prece jenom neco od Ziaji nenajdu, rada bych od teto znacky neco vyzkousela :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý nákup, ten sprchový gel očichám a případně taky koupím, hned na první pohled se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten sprcháč voní úžasně. Čichala jsem k němu v obchodě a fakt paráda a i balení se mi moc líbí

    OdpovědětVymazat