pátek 20. března 2015

New in: březen

Krásný pátek,
za měsíc březen se toho u mě nahromadilo celkem dost a to z toho důvodu, že jsem měla nějak moc peněz a taky proto, že jsem si potřebovala koupit nějaké věci na zítřejší cestu do Španělska. Sakra jak to uběhlo! No teď už ale dost o mém nadšení a vrhněme se na to, co je u mě nového.


Začnu těmito třemi věcmi. První je oversize svetr z Tally Weijl, který jsem měla vyhlídnutý už v listopadu, ale nechtělo se mi za něj vyhazovat šest stovek. Když jsem ho tedy v březnu viděla za 180,-, tak jsem ho prostě musela mít. Vzala jsem ho v emku, aby mi byl tak akorát trochu pod zadek, ale ne příliš velký. Další věcí je růžové triko z House. Říkala jsem si, že nic v téhle barvě snad nemám, a tak jsem tenhle kousek za 129,- hodila do košíku. Je to úplně normální tričko, které má malinký detail v knoflíku na levém prsu. Taková trička nosím nejčastěji-čistá jenom s malým oživením. No a posledním kusem oblečení z fotky jsou leginy z F&F. Musím se přiznat, že to byla moje první věc zakoupená v Tescu hah. Stály 240 Kč a byly zlevněné asi o stovku. Jsou velmi kvalitní, pevné, mají silnou gumu a jsou fakt pohodlné. Koupila jsem si je speciálně kvůli dlouhé cestě autobusem, která mě čeká.


Tuhle nádhernou bundu jsem dala zvlášť ani nevím z jakého důvodu...je taky z F&F a stála 450,-. Jedná se o jarní bundu se zlatými zipy, která je z fakt kvalitního materiálu. Mám ji ve velikosti 42, protože tam byla úplně poslední. Normálně to moje velikost není, ale ono to u té bundy nijak nevadí, tak jsem ten detail přešla. No a pak je tady kniha a to Velký Gatsby. Jsem velký milovník čtení, a když jsem přemýšlela, co si s sebou zabalím na čtení, tak jsem si říkala, že bych si mohla něco koupit. Gatsbyho jsem si chtěla přečíst ještě před filmem, takže to pro mě byla jasná volba. Kniha stála 150 Kč.


Poslední tady mám novinky ze světa kosmetiky. Nalevo je sprcháč z Yves Rocher z řady Jardins du Monde, kterou určitě všechny znáte. Už si nekupuju ani jiné sprcháče než tyhle! Konkrétně tento je levandulový a voní nádherně. Malou cestovní Niveu už jsem si plánovala koupit delší dobu, a když ji teď měli v Rossmannu v akci za 18 Kč, tak jsem prostě neodolala. Jako další jsou odličovací ubrousky od Synergenu. Tuto značku mám celkově moc ráda. Nechtělo se mi s sebou na cestu balit odličovač, tak jsem si prostě jednoduše koupila odličovací ubrousky, jelikož je to skladnější. Poslední věcí je slupovací maska od Freemana, kterou jsem koupila v akci v Rossmannu asi za 85,-. Už delší dobu jsem od této značky chtěla něco vyzkoušet, takže akcička mi přišla vhod. Určitě brzy na blogu uvidíte recenzi!

Tak já se s vámi tedy loučím, první článek ode mě si přečtete v pondělí. Mám přednastavené články na celý týden, takže budete mít určitě co číst hah. Mějte se krásně a užijte si víkend.

Laur





9 komentářů:

  1. Super nakupy :-) Tesim se na recenzi, masku od Freemana si chci taky koupit :-) A Gatsbyho jsem cetla, skvela knizka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věci! :) A užíj si Španělsko :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ten sveter sa mi veľmi páči ♥ A knižku závidím, ja ju mám iba v počítači;D

    OdpovědětVymazat
  4. Z knihy Gatsby máme robiť semminárnu prácu, tak som zvedavá, či ma to bude baviť :D
    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné nákupy hlavně ta bunda a kosmetika :D kam pak jedeš do Španělska?

    OdpovědětVymazat
  6. Super nákupy, hlavně ta bunda! :)) Velký Gatsby je jedna z mých nejoblíbenějších knížek, podle mě je knížka i lepší než film.. užij si Španělsko! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Cooože, ta bundička je krásná a báječná cena teda :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ach jo, kéž by ty bundičky nedělali tak krátké, to bych si i já hned vybrala. Ta tvoje je moc pěkná, ale potřebovala bych ji delší :-)

    OdpovědětVymazat