středa 4. března 2015

Cien odlakovač

Krásnou středu,
jsem v polovině jarňáků a děsí mě pomyšlení na to, že se blíží konec a já zase budu muset do školy. A to ani nemluvím o tom, že musím stihnout udělat prezentaci, kterou v úterý budu muset odvykládat před celou školou...věřím ale, že to nějak zvládnu.

Teď už k dnešnímu téma a to je odlakovač na nehty Cien. Od této značky jsem asi nikdy nic neměla, a když jsem nutně potřebovala odlakovač a narazila na něj, tak volba byla víceméně jasná. Jak většina z vás asi ví, tuto značku najdete asi v každém Lidlu, proto si myslím, že produkty jsou velmi jednoduše přístupné. Cenově jsou na tom taky velmi dobře a konkrétně tento odlakovač mě stál jenom 3OKč.


V regálu ho můžete najít ve dvou provedeních-modrý s acetonem a růžový bez acetonu. Já mám samozřejmě ten bez acetonu, jelikož šetří nehty, ale pokud používáte glittrové laky, tak doporučuju používat s acetonem. Samotná tekutina mi celkem příjemně voní, protože mi ten ,,smrad" nijak nevadí a konkrétně tento mi voní lehce po mandlích či aloe vera.

Co se balení týče, tak z něj jsem úplně nejvíc nadšená! Obal je klasicky plastový, ale pevný. Nejedná se o ten nalévací odlakovač, ale takový ten, kde přiložíte tamponek a zmáčknete. Tento systém mi nesmírně vyhovuje, protože jinak mi to vždy teklo po rukou. 

Už jsem vyzkoušela nespočet různých odlakovačů a můžu říct, že tenhle mi vyhovuje asi nejlépe. Opravdu dobře odlakovává a čistí nehty a není třeba tam nic dřít. Takže za mě určitě doporučuju všemi deseti!


Pokud si chcete přečíst i nějaké jiné recenze, tak tady. Když už jsem u těch nehtů, tak bych na příští týden mohla připravit nějaký ten nail design, jelikož mám fakt hezké nehty a konečně v takovém tvaru, o jaký jsem se hodně dlouho snažila, tak uvidíme.

V sobotu vyrážím na elektro swing party do Ostravy. Chystáte se taky někdo? Nebo byly jste tam už? Pokud jo, tak mi dejte vědět, protože já jdu poprvé a moc ráda bych věděla co a jak. Zatím se tedy mějte.

Laur


9 komentářů:

  1. Já používám odlakovač ebelin z dmka a jsem taky spokojená. :-) Elektro swing party zní zajímavě, nevím, co si pod tím mám představit, ale nechystám se tam, Ostrava je pro mě dost daleko.
    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. já používám odlakovač z rossmannu.. takovej ten největší, co tam je :D

    PS: U mě na blogu probíhá GIVEAWAY, která bude již brzy končit!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám momentálne odlakovač od ebelin na tmavé laky a tiež je super :)

    OdpovědětVymazat
  4. já mám přesně ten problém,že mi pokaždé po ruce teče odlakovač a pak mě celá ruka páli tak děkuji za typ :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tato značka je mi sympatická, ale odlakovač jsem ještě nezkoušela :) Mně třeba ten uzávěr zase vadí, když to s máčknutím přeženu (třeba po více zmáčknutích), většinou se to rozprskne kolem a s odlakovačem bych se docela bála.. :D

    Ve Španělsku jsem byla u Estepony a pak na Gibraltaru, což je asi hodinu od tam a jako.. bylo tam sice počasí fakt pěkný, ale ráno a večer mi tam byla hrozná zima.. ale v poledne, když už dost svítilo slunce bylo i klidně 25°C, ale na kraťase mi pořád nebylo :) To počasí je hodně proměnlivé. A docela dost silnej a chladnej vítr ráno.. :) Měla jsem s sebou teplou zimní bundu, čepici atd., ale zároveň jsem měla lehkou parku právě na to teplejší odpoledne nebo tak :D:) Tak snad ti to aspoň trochu pomohlo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám bezacetonový Ebelin a teda věděla jsem, že to s ním půjde hůř, ale myslela jsem, že to nějak aspoň půjde a ne že jeden nehet s obyčejným lakem budu odlakovávat 10 minut. A taky jsem čekala, že aspoň nebude tolik smrdět. Po odlakovači Cien jsem už koukala, příště ho asi zkusím, ještě uvidím jakou verzi :-)

    OdpovědětVymazat
  7. :) Mala by som ho vyskúšať. Skvelá recenzia .:)

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna potřebuju nový odlakovač, právě dopoužívávám od Dermacolu (kterej byl mimochodem taky super :). Tento má hodně zajímavý to dávkování
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat