neděle 1. března 2015

february new in vol. 2

Máme únor za sebou, takže jsme o krok blíže jaru a dál od zimy.
Někteří z vás možná mají sníh a zimu v oblibě, já ne, proto nedočkavě vyčkávám teplých jarních dní. 

Ve čtvrtek mi bylo dodatečně gratulováno (s pětiměsíčním zpožděním) k mým sedmnáctinám, nemůžu uvěřit, že mi bude letos už osmnáct. Když jsem byla žák prvního stupně, deváťáci pro nás znamenali téměř bohy. Teď mi i maturanti připadají jen jako skupina dětí, bude to nejspíš individuální. 



Zbožňuju dostávat květiny. Růže pouze ve větším množství (a ano, nepřipadá mi to mainstream), ale především tulipány. Bylo to naprosto nečekané překvapení, ale udělalo mi to nesmírnou radost, což byl nejspíš i cíl. 

Dostala jsem zároveň japonské štětce na líčení od firmy Hakuro. Českým a slovenským zprostředkovatelem je sestra mé tety. Už delší dobu jsem na ně měla zálusk, protože jsem je zrovna sháněla a zároveň už nějakou dobu vím, že je používají i maskéři z Barandova, navíc už měly i menší promo na některém z fashion-weeku. V mé sbírce teď najdete štětec na tekutý make-up, štětec na pudr a v neposlední řadě i na obočí. Ráda bych si do budoucna pořídila pár štětečků na stíny, ať mi ladí s kolekcí. Trochu mě štve, že mám konturovací štětec od l'oréal professionnel, protože zbožňuju, když mi vše ladí, což bych o mé nynější sbírce říct nemohla. 

Dále, jak můžete sami vidět, jsem si pořídila novou řasenku L'Oréal Paris Volume Million Lashes Extra Black. Řeknu vám, že tahle řasenka patří po dlouhé době mezi objevy a nejspíš si jí koupím znova, jelikož funguje přesně tak, jak má - řasy prodlužuje neskutečným způsobem, její cena se pohybuje kolem 250,-. Na fotce je dál i nový objev, a to pudr Creme Puff od Max Factoru, cena se v obchodech celkem poměrně liší, měla by být ale mezi 150-250,-. Další na řadě jsou nude stíny z H&M, kupovala jsem si tam tento týden pár úlovku a zkrátila si čekání u kasy rozhlížením, získaly si mě, cena byla 99,-... pamatujte, že nude stínů není nikdy dost. 

Zrovna sháním nové linky (cokoliv, jen ne gelové). 
Pokud byste mi mohly nějaké doporučit, budu jen ráda. :-)

Pro dnešek to bude vše, 
začínají nám pondělkem prázdniny,
 tak se snad dočkáte více článků, 
vaše

Tera


4 komentáře:

  1. Když jsem chodila na základku, tak mi taky deváťáci připadali jako bohové. Když jsem byla na střední, tak mi maturanti připadali jako děti a pořád jsem měla pocit, že vypadám starší než někteří z nich... :D Teď jsem prvním rokem na vysoké a fakt nepoznám, kdo třeba studuje už magisterské studium. Někteří vypadají tak mladě... :D
    www.besimplyfantastic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsme na tom úplně stejně.. vždycky, když jsem byla mladší mi ti ve vyšších ročnících připadali strašně velcí, teď jsem ve čtvrťáku já, vypadám stále tak maximálně na patnáct a připadám si hrozně maličká.. :D
    A dodatečně všechno nejlepší k narozkám :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já nedávno vyzkoušela linky ve fixe od Maybelline a jsou moc fajn, tak zkus ty! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem byla spokojená s fixem od Essence :) Linka se z očí vůbec nehla a líčilo se mi s ní hezky
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat