sobota 7. března 2015

My dress collection

Zdravím dámy,
říkala jsem si, že bych vás mohla potěšit něčím, co má ráda skoro každá žena-šaty. Proto píšu tenhle článek, kde vám představím šaty, které vlastním a vy si tak můžete vytvořit menší představu o mém vkusu.


Na fotce výše se nachází mé černé šaty. O těch prvních jsem už jednou psala tady. Další z mé sbírky jsou černé šaty s Mohita, které jsem koupila asi za 800. Jsou to moje půlkolonové šaty, takže pro mě mají celkem význam. Jsou velmi pohodlné a z příjemného materiálu, šaty z tohoto obchodu určitě doporučuju, protože jsou velmi kvalitní. Napravo vidíte kousek ze Sinsay, kde mě tahle krása stála tuším 300Kč. Šaty jsou ze všech tří nejkratší a taky nejvíc ,,casual", takže je nosím normálně do školy apod. na jaře/v létě.

Na fotce níže se můžete podívat na detaily toho, co na šatech nejvíc miluju. Celkově mi stačí jenom ta černá barva ke štěstí, ale když se k tomu přidá ještě nějaká ta maličkost, tak je to prostě perfektní. U šatů z Halens to je samozřejmě zdobený dekolt, u těch z Mohita nádherný řetízek, který ale trochu překáží při tancování, a u těch posledních je to zlatý zip na zádech.


Jako další tady mám dvoje barevné šaty. První růžové jsem pořídila v Housu asi za 450Kč, ale nejsem si tím teď vůbec jistá. Jsou nesmírně pohodlné a moc ráda v nich na jaře a v létě chodím...kamkoliv. Na fotce vypadají sice tak lososově, ale jsou normálně světle růžové. Druhé jsou z Polska, kde jsem je koupila jednoduše na tržnici. Stály mě kolem tisícovky, což je poměrně dost, ale byly to šaty na šluskolonu, tak proč neinvestovat že! Na těchto miluju ,,sítku" na dekoltu a celkově jejich střih.


Poslední šaty, které vlastním jsem se rozhodla dát zvlášť, protože je nejspíše plánuju prodat. Koupila jsem je v New Yorkeru v akci za 250Kč. Jsou velmi pohodlné a z příjemného materiálu, ale bohužel jsou mi už velké. Nějakým nedorozuměním jsem zhubla a odnesly to všechny moje kalhoty a bohužel i tyto šaty. Měla jsem je na sobě asi jednom dvakrát, takže myslím, že by se prodaly celkem slušně.


Tímto končí celá má kolekce. Jak jste na tom s šatama vy? Já je absolutně miluju. Preferuju šaty a sukně nad kalhotama, proto vždycky v zimě smutním, že je nemůžu nosit tak často, jak bych chtěla. Doufám, že se vám článek líbil a přeju vám, ať vkročíte do nového týdne správnou nohou!

Laur









9 komentářů:

  1. Moc hezká sbírka :) Máme podobný vkus. Já už se moc těším na léto, až zase budu moci šaty pořádně provětrat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ružové z housu a čierne z NY sú super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, máš úplně nádhernou sbírku šatů! Nezbývá mi nic jiného, než ti jí tiše závidět :))
    Já si tenhle rok koupila už troje šaty na plesy, ale mám v plánu si nakoupit ještě nějaké šaty na léto, poslední měsíce jsem si šaty přímo zamilovala :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tolik krásných šatů! :) Ty růžové by se mi líbily na jaro :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ty posledni cerne na prvni fotce vypadaji perfektne... No a vsechny ostatni taky :-) Saty a sukne miluji, i kdyz to neni tolik pohodlne obleceni a clovek se musi stale hlidat (u tech kratsich kousku), presto mam hrozne rada tohle typicky zenske obleceni :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak toto ma donútilo zrátať moje šaty a mám ich 20, preboha :D, ale asi aj preto, že pre mňa je to strašne pohodlné, pretože nikde netlačia a tak :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  7. Máš spoustu krásných šatů :) Nejvíc se mi líbí ty meruňkové a ty 2. a 3. černé
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem na šaty taky ulítlá :-D Když jsem chodila do tanečních, hrozně jsem si to užívala :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné šaty moc se mi líbějí hlavně ty růžové ale i ty ostatní bych brala. Já mám šaty spíše letní, barevné..

    OdpovědětVymazat