pondělí 20. července 2015

All about my piercing

Krásné pondělí,
v některém z mých článků jste možná mohly zaregistrovat, že mám jeden piercing a to konkrétně v pupíku. Už od mala se mi vždycky líbil a tak jsem si ho jakožto rebelující patnáctka nechala udělat haha. Jestli toho lituju? Vůbec ne! Zatím se mi piercing stále líbí a nemám s ním žádné potíže, tak proč ho dávat pryč. 

V tomto článku vám povím něco o tom, jak vše probíhalo, abych případné zájemkyně připravila na vše okolo. Snažila jsem se ho vyfotit tak stokrát, ale vždy to vypadalo fakt divně, tak snad vám bude stačit takováhle fotka pro představu, jak to u mě vypadá.


Nechala jsem si ho udělat u nás ve městě v kosmetickém salonu, na který jsem slyšela jen dobré ohlasy, proto jsem se pro něj rozhodla. Věřím ale, že v nějakém piercerském studiu by to neprobíhalo nijak jinak. Objednala jsem se asi dva týdny dopředu a na místo jsem musela dorazit již s předem koupenou náušnicí. Tu jsem kupovala na nějakém eshopu za cca 200kč. Jednalo se o chirurgickou ocel, jelikož je doporučováno jako první náušnici mít buď chir. ocel nebo titan.

Pak už šlo vše velmi rychle....hlavně si nemůžu stěžovat na paní, co mi to píchala. Byla opravdu příjemná, celou dobu si se mnou povídala a dokonce se mě ptala, jestli jsem někdy nepřemýšlela o modelingu, že bych na to měla heh. 

No ale samotné píchnutí opravdu vůbec nebolelo. Zaregistrovala jsem, že se něco děje, ale jako bolest bych to nepopsala. Spíše jsem cítila přítomnost nějakého cizího tělesa, což v tu chvíli byla hadička. Ta vzápětí byla vyměněna za náušnici, vše bylo vydezinfikováno a přelepeno. Celý proces trval asi 5 minut a zaplatila jsem 500Kč, což je taková běžná cena. Ještě jsem si navíc vzala dezinfekci za 50Kč, kterou jsem poté používala třikrát denně pro hojení.


Co se hojení týče, tak to nějaký ten pátek zabralo, ale teď po skoro dvou letech je to úplně bezproblémové. Celkově se to hojilo asi půl roku se vším všudy. Musím ale podotknout, že mi to nikdy nehnisalo a neměla jsem s tím žádné větší problémy, jelikož jsem to pravidelně dezinfikovala a první půlrok nechodila do vody.

No a co teď? Teď to jen jednou za čas promydlím antibakteriálním mýdlem, aby náhodou nenastaly žádné problémy a jsem vklidu. Plánuju si teď taky koupit novou náušnici, tak snad někde na něco natrefím, nejspíš zas nějaký eshop.

Po prázdninách si plánuju dát nový piercing a to tragus. Hodně se mi líbí a přemýšlela jsem o něm už nějakou dobu, a tak jsem se pro něj konečně rozhodla. Ještě ale nevím kam zajít, takže jestli víte o nějakém fakt dobrém studiu třeba v Ostravě, tak dejte vědět. Zatím se mějte!


Laur






2 komentáře:

  1. Super piercing! mne sa napr. páči septum :) ale aj tento nie je zlý:):)
    Girl Who Is Obsessed.

    OdpovědětVymazat
  2. Nový piercing se mi líbí :) I piercing v pupku, ale já na tohle nějak nejsem :)

    OdpovědětVymazat