pátek 24. července 2015

Rimmel laky

Krásný pátek,
na narozeniny jsem od kamarádky dostala tři laky na nehty od Rimmelu. Dva byly z řady Rity Ory a jeden obyčejný 60seconds. Ani jednu z barev jsem do té doby nevlastnila, proto jsem z nich byla naprosto nadšená! 

zleva: 415 Instyle Coral, 558 Go Wild-Er-Ness, 880 Port-A-Loo-Blue

Laky mají široký štěteček, se kterým se velmi dobře zachází. Opravdu rychle zasychají a velmi brzy po nalakování můžete manipulovat s čímkoliv, což je za mě velký plus. Barevně mi njevíce vyhovuje asi ten korálový, ale to záleží na každého preferenci. Vydrží mi na nehtech i týden, ale to mně většina laků-netuším, čím to je. Takže ano, tyto laky bych opravdu doporučila, protože mají nádherné barvy a skvěle se s nimi pracuje!


Tady na fotkách můžete vidět ten obrovský rozdíl v délce nehtů během dvou až tří týdnů. Taky vám nehty rostou takhle rychle?

Pomalu ale jistě se dostáváme do půlky prázdnin a já se za chvíli vracím z tábora. Po návratu budu mít sva týdny volna (konečně), takže uvidíme, co podniknu. Co máte v plánu vy?

Laur




5 komentářů:

  1. Druhý odstín u mě úplně vede :)

    OdpovědětVymazat
  2. Laky od rimmelu naprosto zbožňuji - jsou to ty jediné laky, které používám :D

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ty laky vypadají prostě všechny skvěle a letně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš hrozně krásné nehty a barvičky jsou taky moc pěkné, nejvíce se mi líbí ten levandulový :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné odtiene, ten tretí u mňa naj;)

    OdpovědětVymazat