pondělí 27. července 2015

Summer outfit

Aloha,
uvědomila jsem si, že jsem tady zatím ještě nepostla nic, co obvykle nosím v létě. A tak vám tady přináším fotky superlehkého outfitu, který naprosto zbožňuju. Jednou jsem totiž byla nakupovat a asi mi přeskočilo a koupila jsem si croptop...no a teď ho nechci sundat!

Kraťasy i top jsou z H&M a to za skvělé ceny. Kraťasy mě stály jen 150Kč a topík 200Kč. Oboje je z velmi příjemného materiálu, akorát croptop se celkem dost krčí, ale co už. Obvykle k outfitu nosím jednoduché sandálky a bílé sluneční brýle, které k tomu neskutečně pasujou.


A co nejčastěji nosíte v létě vy? Já právě takového volné věci, ať už to jsou kraťasy nebo sukně. No a samozřejmě kratší trička v mém šatníku nesmí chybět. Užijte si víkend,

Laur





6 komentářů:

  1. crop top žádný v šatníku ještě nemám, ale čím dál tím víc po něm toužím, jen jsem ještě nenarazila na žádný, který by se mi líbil.. ale tenhle vypadá nádherně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty seš teda Lauri krásně opálená, chci taky :D Krásný top

    OdpovědětVymazat
  3. Ten top je fakt TOP :D ♥
    A takto dohromady se mi to moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, tak to je super ♥, hlavně to vypadá hrozně pohodlně a pohodlné věci já noím v létě nejradši :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ten detail se mi moc líbí :) zrovna dneska se jdu kouknout po nákupech, tak uvídíme, co seženu :D :))
    www.deelays.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to moc hezky, ten crop top je krásný :-)

    OdpovědětVymazat