pondělí 13. července 2015

Long nails

Zdravím,
celý týden jsem tady nebyla a přednastavení článků mi trochu nevyšlo, takže se opravdu omlouvám. V neděli zase odjíždím, tak snad to tentokrát zvládnu!

Jak už název článku napovídá, řeč bude o dlouhých nehtech. Já nejsem moc zastáncem umělých nehtů, a proto si pěstuju ty vlastní. Opravdu o ně pečuju a dávám si záležet na kvalitě produktů, které na ně používám. Jediný můj problém je, že mi na pravé a levé ruce nehty rostou jinak rychle....ano je to možné. Na levé rostou opravdu rychle, nelámou se a jsou fakt ukázkové. No a naopak na pravé ruce rostou o něco pomaleji, mají větší tendenci k lámavosti a co mě nejvíc štve-mají úplně jiný tvar daný jiným nehtovým lůžkem. Doufám ale, že se to časem změní a budu mít i na pravé ruce krásné nehty.

momentálně mám lak od Rimmelu z kolekce Rity Ory-recenze již brzy

Jak se o takové nehty starám? Mým základem je lakování. Nenalakované nehty nezůstávají skoro nikdy a jak je známo-lakování zpevňuje. Vždy používám base coat, aby nehty nebyla nijak barevné a udržovaly si svůj přirozený vzhled. Někdy používám právě jen base coat jako průhledný lak. Top coat používám minimálně a to většimou matný, lesklý mi prostě nevyhovuje.

Dalším základem je odlakovač bez acetonu, abych nehty příliš nepoškozovala. Co se úpravy týče, tak zapilovávání v jednom směru, aby se nehty netřepily, je snad samozřejmostí. Taky jednou týdně opracovávám kůžičku okolo nehtů, ale ta se hlavně nesmí stříhat, aby se netvořily záděry. 


Posilovać nehtů používám jednou týdně, vždy před novým lakováním. Opravdu to pomáhá a cítím, že jsou mé nehty odolnější. A samozřejmostí je taky krém na ruce, který je hlavně po odlakovávání potřeba pořádně zapracovat do nehtů.


Řekla bych, že to je z mé péče asi vše. A co děláte pro zdraví svých nehtů vy?

Laur



5 komentářů:

  1. Máš krásné nehty a ten lak je jedna báseň. Já si chci už delší dobu koupit modrý lak - takhle modrý, ale nějak se bojím, že ke mě nepůjde :) Ale vypadá vážně nádherně!

    OdpovědětVymazat
  2. Lak je nádherný.. Moje nehty jsou dost pevné a nijak extra nepoškozené. Lakuji si je ale výjmečně protože jsem často u koní a to bych si je mohla lakovat každý den a na to nemám náladu.

    OdpovědětVymazat
  3. Más nádherné nehty! :) Já se můžu snažit sebevíc, používám laky na zpevnění nehtů,aby se mi netřepily, ale stejně se mi lámou a vypadají vážně šíleně.. bez nalakovaných nehtů už bych nevyšla ani vysypat koš (a to vážně, nekecám :D)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Máš moc krásnej tvar nehtů a tento odstín laku je pěknej :)

    OdpovědětVymazat