úterý 14. července 2015

Levandule

Ahojte,
minulý týden jsem byla v Chorvatsku a celou tu dobu jsem přemýšlela, jaký suvenýr si odvést. Měli tam hojně stánků s levandulovými produkty, tak jsem prostě neodolala. Vůni levandule (a taky vanilky) naprosto zbožňuju, proto jsem nemohla vynechat vonný sáček se sušenou rostlinkou. Taky jsem si vybrala éterický olej této vůně a oba produkty jsem měla hezky ,,v sadě" a to v roztomilém fialovém pytlíčku. Stálo to 50kun, což je u nás asi 180Kč a to je podle mě fakt super cena.


Jak můžete vidět, sáček má na sobě nápis Croatia, což je podle mě super upomínka. Už si zabral místo u mé postele, kde to krásně provoní. Mám v plánu koupit si takových sáčků/polštářků více a rozmístit si je po pokoji. No a s olejíčkem si taky nějakou tu zábavu užiju, ale to až po táboře, na který v neděli odjíždím. Pytlíček jsem využila tak, že jsem do něj dala náušnice pro kamarádku, které jí dávám jako dárek-to je myslím fajn.


Prázdniny teprve začly a já nemám už na nic čas. Sice nemám žádnou brigádu, ale pořád někam cestuju a vůbec nic snad nestíhám. Naštěstí jsem už začla přednastavovat články na příští týden, kdy tady zase nebudu. Jak si zatím užíváte prázdnin vy?

Laur



7 komentářů:

  1. Já si jako suvenýr vozím magnetky. mám jich plnou ledničku a hrozně se mi to líbí, hlavně je mají všude a nemusím nic vymýšlet. Chtěla jsem to dělat s vlajkami, ale narazila jsem, ty nemají všude a rozhodně ne všude za přijatelnou cenu. Tohle je ale taky krásná upomínka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně takovýto suvenýr jsem si dovezla před dvěma roky z Chorvtska i já :D Sáček voní opravdu úplně úžasně :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, to je krása, to se jim v Chorvatsku úplně povedlo, hned jsem se do toho zamilovala ♥!! levanduli miluju :))

    OdpovědětVymazat
  4. Levandulové suvenýry jsem si taky dovezla před pár lety u Chorvatska.. Miluji levanduli, dokonce jsem si zasadila semínka ale nevím jestli z toho něco vůbec vzejde..

    OdpovědětVymazat
  5. Levandule je u všech tak hrozně oblíbená, a já mám s ní hrozný problém :D Nemůžu tu vůni doslova vystát :D Moje mamka je třeba z levandule celá unešená, takže máme po celém baráku voňavé pytlíčky, a já vždycky hrozně trpím :D :D

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  6. Ach, kiežby som aj ja bola niekde rozcestovaná. Ja zatiaľ sedím doma a proste.. nič. :D
    Inak levanduľu úplne zbožňujem, taktiež mám jedno vrecúško so sušenou levanduľou v izbe. :)
    Girl Who Is Obsessed. :-)

    OdpovědětVymazat