neděle 5. července 2015

Aphrodite body butter

Krásnou neděli,
produkty od značky Aphrodite recenzuji poměrně často, jelikož je dostávám zdarma. No a zatím všechny mé články byly jen pozitivní, protože musím uznat, že výrobky má opravdu kvalitní, a proto není co kritizovat. Dnes vám tedy představím tělové máslo-mé první-od Aphrodite s vůní kakaového másla a vanilky.


Jedná se sice o malé balení, ale o to víc si ho vážím a šetřím s ním! Co naprosto zbožňuju je jeho vůně, voní naprosto dokonale a snad nikdy mi nic nevonělo tak jako právě toto máslo. Na těle zůstane cítit opravdu dlouho a neustále si musích čichat k rukám hah. Konzistence je tak akorát, trochu hutnější než mléko, ale ne zase neroztíratelná. Pokožku krásně hydratuje a velmi rychle vpije. Vlastně nemám vůbec co vytknout, možná jen to, že by ho mohlo být víc. Jinak se jedná samozřejmě o přírodní kosmetiku dovezenou přímo z Řecka a co se týče ceny, tak je poměrně vysoká, ale myslím si, že se oplatí investovat!


A co vy, používáte taky tělová másla nebo preferujete mléka?

Laur


6 komentářů:

  1. Já používám tělová mléka, tělové máslo jsem ještě myslím ani nikdy neměla. Ale nebráním se tomu spíš jen ty másla taky často v obchodech nevidím :)

    OdpovědětVymazat
  2. S tímto máslem tedy nemám žádné zkušenosti, ale vypadá bezvadně :). Já, když už něco používám, tak převážně tělová mléka. I když jsem na to děsný lajdák :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Ehm, já nepoužívám ani tělová másla, ani tělová mléka.. nějak jsem na tohle mazání moc líná :D

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Túto značku vidím prvýkrát, ale vyzerá fajn no.. :) Mám radšej telové krémy .. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá moc dobře :-) Tělová másla mám ráda, i když se občas hůře roztírají, já mám kakaové Balea a na tom se mi hlavně líbí, že vůně se na těle udrží vážně dlouho :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Musím říci, že tuto značku vůbec neznám, ale vypadá lákavě :)) Já preferuji mléka :)

    OdpovědětVymazat