pátek 3. července 2015

Celebrity crushes

Krásný pátek, 
včera jsem byla poprvé na Beats for Love a musím říct, že je to fakt skvělé. Úžasná hudba, lidi a i ceny poměrně ok. Kdo jste tam taky byl nebo se chystáte?

No ale teď už k tématu....Každý z nás má několik celebritek, které jednoduše naprosto zbožňuje. A tak jsem se vám rozhodla představit malou hrstku z těch mých, let's do it.

1) Evan Peters

Tak Evan je moje největší láska ze všech. Je mi jasné, že ho spousta z vás nezná, ale pokud jo, tak ho pravděpodobně znáte jako Tatea z American Horror Story. A právě touto rolí si mě naprosto získal, je to opravdu skvělý a talentovaný herec a myslím, že má velkou budoucnost. Jako člověka ho mám ráda hlavně kvůli jeho obrovskému charisma a smyslu pro humor. Není to žádný typický krasavec, ale to charisma ho činí prostě neodolatelným.

2) Beyoncé

Tak tuhle queen vám asi nemusím představovat. Je to neuvěřitelná zpěvačka a obdivuju ji snad ve všem co dělá. Ještě navíc ke všemu je strašně krásná a má dokonalou postavu. Jedním z mých snů je dostat se někdy na její koncert, tak uvidíme, jestli to vyjde.

3) Josh Hutcherson

Joshe určitě všechny znáte jako Peetu z Hunger Games, ale já si ho všimla už dříve, když jako malý hrál ve Verneovkách. Připadá mi hrozně sympatický a hlavně je tak strašně hezkej...Vždycky na něm můžu oči nechat, když sleduju HG hah. Jeho úsměv je prostě dokonalý a i jako člověk mimo filmová plátna vystupuje velmi sympaticky a hlavně pokorně.

4) Rihanna

Na základě fotky je asi hned všem jasné, proč ji milovat-je neuvěřitelně krásná. Je opravdu jedna z mála, které se obličejově hodně liší, a tak si je jde zapamatovat. Samozřejmě miluju i její hudbu a myslím si, že je velmi dobrá zpěvačka. Jako člověk se jeví jako vtipná a s hodně dobrým srdcem.

Takže tímto seznam končím. Jaké celebrity milujete vy? Které z mého seznamu máte/nemáte rády? Užijte si víkend,

Laur






2 komentáře:

  1. Herec, kterej má pro mě asi největší charisma a v každým filmu na něm můžu oči nechat je Hugh Grant (Láska nebeská, Notting Hill, Hudbu složil, slova napsal a tak dáál :-) ) Ne že bych byla nějak na starší chlapy (protože podobný charisma pro mě mají například i Johnny Depp nebo dokonce Hugh Laurie (Dr.House) :-D) :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Joshe Hutchersona mám ráda už od jeho dětství, baví mě snad všechny jeho filmy, ale zamilovala
    jsem se do něj až právě v Hunger Games <3 kromě něj miluji Zaca Efrona, již zmíněného Hugh Granta
    a Johnnyho Deppa, Leonarda Dicapria, Channinga Tatuma a Josepha Gordon-Levitta <3

    OdpovědětVymazat