čtvrtek 30. července 2015

Dove suchý šampon

Ahojte čtenářky,
tak už jsem konečně zpět a píšu článek tak, jak má být. Plánuju článek právě o táboře, na kterém jsem byla, ale teď už k dnešnímu tématu. Před táborem jsem se rozhodla si koupit suchý šampon, protože mi to připadalo celkem vhodné. Měla jsem slevový lísteček do DM právě na tento produkt, a tak jsem si ho za krásných 70Kč koupila. Beze slevy stojí ale 100, což taky není vůbec přehnaná cena.


Jedná se o balení o objemu 200ml, to je podle mě celkem dost. Musím ocenit taky ten rozprašovač, protože se mi s ním velmi dobře manipuluje a není to takový ten velký plasťák, jaký bývá u laků na vlasy. Zezadu najdeme návod-nastříkat ke kořínkům, vmasírovat a rozčesat. Postup jsem dodržovala, ale vlasy nijak zásadně nerozčesávala...

A jak splnil má očekávání? Na jedničku! Nejenže vlasy krásně oživí a zbaví mastnoty, ale opravdu nádherně voní. Dokonce i vlasy vám po něm voní ještě dlouho. Sice mi nepřijde, že by dodával nějak na objemu, jak je slibováno, ale opravdu vlasům dodává svěžest a takový fresh look.


Určitě vám tento suchý šampon doporučuju! A co vy, taky nějaký používáte? Určitě se podělte se svými tipy.

Laur


7 komentářů:

  1. Já jsem si jednou koupila suchý šampon od Batiste třešňový, že jsem to samozřejmě taky chtěla vyzkoušet, ale nesedl mi a celkově jsem si řekla, že to nebude nic pro mě tento typ šamponů :)

    OdpovědětVymazat
  2. Používám ten nejobyčejnější z drogerie za nějakých 30Kč, teď bohužel nevím, jak se jmenuje. Ale jednička a za tu cenu super :).

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, ani nevím, že i Dove má suchý šampon, zrovna mi ten můj dochází, tak se po něm kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá moc lákavě. Momentálně žádný suchý šampon nevlastním. Nějakou chvíli jsem používala Batiste na blond vlasy ale potom ho přestala používat a dlouho mi ležel ve skříni. Jak už byl starý, změnil i trochu vůni. Nezbylo mi nic jiného než ho vyhodit.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som si nedávno kúpila prvý suchý šampón- od Schaumy, ale veľmi mmi to s ním nejde, asi robím niečo zle :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá dobře, možná ho vyzkouším až mi můj dojde :-) Jinak já teď používám suchý šampon od Timotei a jsem s ním spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  7. tento suchý šampón vyzerá veľmi dobre, ja som síce to šťastie nemala a ešte som nič také neskúšala, ale rada by som skúsila. Ale veď nikdy nie je neskoro skúšať nové veci, haha
    Girl Who Is Obsessed | girlwhoisobsessed.blogspot.sk *-*

    OdpovědětVymazat