pátek 31. července 2015

Srdeční záležitost

Krásný pátek,
dnes jsem se rozhodla se vám trochu rozepsat na téma táboru. Každoročně jezdím na tábory s Agenturou Tapaza (dříve A7) a jak již název napovídá, jedná se o srdeční záležitost. Opravdu si bez nich už neumím představit léto, a tak mi dovolte vám trochu popsat, o co vlastně jde.



Před čtyřmi lety jsme s kamarádkami z taneční skupiny chtěly jet na nějaký taneční tábor a pořád jsme se nemohly rozhodnout kam. Jednoho dne jsem našla tábory v Kunčicích pod Ondřejníkem, který tehdy ještě pořádala Agentura 7. Rozhodly jsme se, že tam tedy pojedem a to byl ten zlomový moment, kdy jsem se do těchto táborů zámilovala. Další rok jsme jely ještě pod záštitou A7, ale poslední dva roky se agentura jmenuje TaPaZa (TAnec PArty ZÁbava).

Nejedná se ale jenom o taneční tábory, najdete tady i sportovní, anglický, herecký nebo třeba fotografický. Já ale vždy jezdím na taneční. Pod Tapazu patří také taneční skupiny JustUs, ve které už dva roky působím a musím se přiznat, že nebýt těchto táborů, tak se o ní asi ani nedozvím a nejsem její součástí.


A co mě tak uchvátilo? Přdevším kvalita lektorů a veškerých tanečních hodin. Jezdí sem vedoucí a instruktoři, kteří jsou mistry ve svém oboru a věnují se tanci na špičkové úrovni. No a druhá věc, kterou miluju, jsou ti lidi...Nejenže tam vždy poznám spoustu nových přátel mezi dětmi, ale všichni ti vedoucí tvoří tak skvělou partu, že se tam cítíte skvěle a už nechcete domů. Večerní programy jsou taky úžasné a vlastně nemám opravdu co vytknout. Prožijete nádherných 10 dní, na které budete vzpomínat celý rok!

Pokud někdo máte tu možnost a víte, že by vás to bavilo, tak sem určitě jeďte! Příští léto mi bude už 18, takže jet nemůžu, každopádně se ale budu hlásit jako instruktor, protože vím, že tyhle tábory jsou něco, o co jen tak nechci přijít. Takže klidně se sem můžete dostat i touto formou, je to jen na vás. 

Omlouvám se, jestli jsme vás tímto článkem unudila k smrti, ale měla jsem to prostě na srdci a chtěla jsem nalákat nové lidi, aby se stali součástí Tapaza Family!

Laur

7 komentářů:

  1. Mě moc tábory nikdy nelákaly ale holt každý jsme jiný.

    OdpovědětVymazat
  2. Raz som bola v tábore a veľmi ma to neoslovilo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, to je super, líbí se mi ta neuvěřitelná škála vyžitý pod vedením kvalitních lektorů, to musí být fajn :)

    OdpovědětVymazat
  4. ešte som nikdy na tábore nebola ale raz by som sa chcela odhodlať, aj keď ani len pomyslenie na to, že by som spala v nejakej starej drevenici ma neláka, hh
    Girl Who Is Obsessed | girlwhoisobsessed.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem ježdění na tábor měla moc ráda. Teď už jsem ale stará páka na tábory. :D Hezky napsaný článek. :)
    Koukni ke mě na blog, probíhá můj první giveaway. Těším se na tvou účast. :)
    KattyLife - Giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. ja som kedysi chodila na tábory a boli to super týždne, za krátky čas sa nazbiera toľko zážitkov, ale aj priateľstiev, aj keď len krátkych :) určite je to super vec!
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Tam jsem byla jako dítě, tehdy se to jmenovala Agentura7 a letos jsem tam chtěla jet jako zdravotník, ale nešla jsem nakonec na pohovory. Zrovna včera jsme šli okolo něj :)

    Dendy beauty

    OdpovědětVymazat