pátek 17. července 2015

Foot works

Zdravím,
jelikož je léto, tak u mě nastalo mé obvyklé těžké období s nohama. Vždy mám v tomto počasí kůži na chodidlech suchou a loupající se, proto jí musím věnovat větší pozornost. No a letos jsem sáhla pro řadu Foot Works od Avonu.


Mám konkrétně ,,struhadlo" na nohy a balzám na chodidla. Struhadlo se sestává ze tří částí-opravdu struhadlo, pemza a takový hrubý pilník. Nejefektivnější mi připadá ten pilníček, proto ho používám nejčastěji. Opravdu mám pocit, že vyhlazuje a pomáhá. Struhadlo mi naopak přijde, že nedělá vůbec nic. Pemza je sice o něco lepší, ale jak práší! Fakt nadělá neskutečně bordelu, což mě hodně štve.


Balzám obsahuje mořskou sůl, což je podle mě taková fajn neutrální vůně. Nevoní sladce ani po květinách, prostě svěže. Na chodidlech příjemně chladí a velmi rychle vpije. Hydratační účinky jsou průměrné, ale po předešlém pilování pokožku určitě uklidní. Konzistence je gelová a připomíná mi nějaký FastumGel.


Laur



4 komentáře:

  1. asi som jediná, ale mňa v lete takéto problémy netrápia, nerozumiem prečo. Ale nie, že by som sa sťažovala.. :D
    Girl Who Is Obsessed.

    OdpovědětVymazat
  2. Já naštěstí tyto problémy nemám :), ale moje babička tuto řadu od Avonu také používá, protože ji tyto porblémy hodně trápí a nemůže si to vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto sadu z Avonu mám taky, akorát starší verzi té pemzi, že má jiný obal, jinak je to takoy 3 v 1 :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám krém na nohy od avonu a je fajn :-)

    OdpovědětVymazat