pondělí 17. srpna 2015

Back to school tag

Ahoj, 
jelikož už se nǎm pomaličku blíží konec srpna, tak jsem si připravila back to school tag, jdeme na to!

1. Do jaké třídy půjdeš?
Půjdu do páťáku šestiletého studia, tudíž do předmaturitního ročníku.

2. Co si oblečeš první den do školy?
Tak to netuším...Pokud bude teplo, tak kraťasy, ale pokud ne, tak džíny a triko, nic extra.

3. Na co se nejvíc a nejmíň těšíš?
Nejvíc se těším asi na takové to každodenní povídání si s přátely a taky na matiku (jen tu bez geometrie). No a naopak se netěším na nové semináře, jejich rozvrhnutí nebo nově přidělené učitele apod.

4. Co je tvoje nejoblíbenější část připravování se do školy?
Nakupování všech těch sračiček-tužky, sešity, prupisky atd.

5. V jaké třídě si byla, když si poprvé začala nosit makeup?
Makeup jako takový jsem začala používat až letos, ale malovat jsem se začala myslím až na gymplu.

6. Kde bereš inspiraci na oblečení do školy?
Nikde. Prostě si vemu to, co se mi líbí a nijak neřeším, jestli je to vhodné do školy nebo ne.

7. Jaké školní pomůcky nakupuješ nejraději?
Hmmm nemůžu říct, že bych nějaké kupovala vyloženě ráda, ale asi sešity, protože v tom jsem schopná se vždycky přehrabovat i půl hodiny.

8. Kde nejraději školní pomůcky nakupuješ?
U nás ve městě v papírnictví.

9. Budeš nosit do školy batoh nebo kabelku?
Určitě tašku, batoh moc nenosím. Na Vánoce si chci ale koupit novou, protože moje stará už trochu dosluhuje haha.

10. Jaké tři nekosmetické věci musíš mít s sebou do školy?
jídlo, tampony a kapesníčky

11. Jaké tři kosmetické věci musíš mít s sebou do školy?
korektor, balzám na rty, antiperspirant

12. Jaký je tvůj rychlý účes do školy?
Nosím snad jenom rozpuštěné vlasy hozené na bok.

13. Co nejraději a nejčastěji nosíš za oblečení a jaké doplňky tento rok plánuješ nosit?
Obvykle nosím jen kalhoty a triko+nějaký svetr/mikinu. Na jaře ale hodně nosím i sukně a šaty. Doplňky moc nenosím, maximálně náušnice a semtam nějaký řetízek.

14. Jak vypadá tvuj batoh?
Velká černá kabelka, do které se vleze opravdu všechno!

Laur

5 komentářů:

  1. Já už jsem si koupila tužky s Minnie :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja práveže nosím batoh, no teraz si musím nejaký nový kúpiť. Chcela som tiež nosiť veľkú čiernu kabelku, no keďže zo školy chodím pešo a mám to trochu ďalej, bolo by mi to tak nepohodlné. :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  3. Taky nosím kabelky, ale letos plánuju si koupit nějaký koženkový baťůžek :) přece jenom z tašek docela hodně bolí ramena :/ capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Super tag, do školy se vůbec netěším, ale nakupování všech těch papírenských blbostí okolo mám taky ráda, v poslední době hlavně na Aliexpress nakupuji různé cute propisky, samolepky apod. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, docele závidím studentům všechny ty sešitky, krásné propisky, lepítka, zvýrazňovače...jsem na to docela ulítlá :-)

    OdpovědětVymazat