čtvrtek 13. srpna 2015

Shopping look

Krásný čtvrtek,
tak jsem se včera vydala nakupovat do Ostravy a víte co jsem si koupila? Nic! Poslední dobou nemám vůbec nakupovací náladu a nic se mi nelíbí, takže chodím jen do obchodů jako je Douglas apod., tam vždy najdu uvolnění. I když jsem tušila, že se vrátím s prázdnou, stejně jsem se tak trochu vyfikla, protože přes prázdniny moc takových příležitostí nemám. 


Nasadila jsem tedy crop top z minulého outfitu a pasovou sukni z Bershky. Musím ale k té sukni dodat, že ji mám poměrně krátce a už je dost vyžmolkovaná, což mě celkem štve, ale co nadělám. Makeup jsem zvolila lehký skládající se ze světlých barev a doplnila o tmavě červenou rtěnku (na fotce jde vidět asi nicmoc).


V sobotu opět odjíždím do Kunčic pod Ondřejníkem a to tentokrát na taneční soustředění se svou skupinou. Už se nemůžu dočkat! Budu tam jen 6 dní, takže tentokrát naštěstí není potřeba přednastavovat tolik článků. Co vy, chystáte se ještě někam?

Laur


6 komentářů:

  1. Ta sukně je moc hezká, škoda, že se tak ničí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Crop top je super! :) Poslední dobou mám stejný problém jako ty - v obchodech si nikdy nemůžu nic moc vybrat, ale aspoň tolik neutrácím :D

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně se mi líbí crop top :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný outfit! Crop top ti vážne pristane :)

    Na mojom blogu prebieha menšia Giveaway, budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  5. sukňa je super! uži si sústredenie :)

    OdpovědětVymazat