pátek 14. srpna 2015

Letní nezbytnosti

Zdravím,
přestože se nám léto přehouplo už do poslední čtvrtky, tak bych vám ráda ukázala pár věcí, na které v létě nedám dopustit a jsou mými must have. Samozřejmě, že je používám i v zimě nebo jiném ročním období, ale v létě jsou pro mě tak nějak důležitější.


Vždy u sebe musím mít jelení lůj, protože mám pocit, že moje rty trpí mnohem víc v létě než v zimě, netuším, čím to je...Jako další pudr, protože v létě se víc potí´e, tudíž je naše pleť mastnější a více se leskne. V létě ráda nosím výrazné rtěnky, takže ty na mně uvidíte často. Co se týče té Delissy-mám ráda takové ty svěží ,,svačinky" a tahle citrónová Delissa je fakt skvělá! No a samozřejmě nějaký body splash, který používám na osvěžení těla, tak i vlasů. Tentokrát mám citrusový od Avonu.


Laur

4 komentáře:

  1. Bod sprej, stejně jako pudr je i pro mě nutnostní na léto :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jelenní lůj mám taky tento tlusťoučký ale od Reginy a je super, akorát ho kolikrát vytáhnu a je takovej rozteklej :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jelení lůj a avon sprej na tělo mám doma také a také jsou to mé nezbytnosti!:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat