úterý 4. srpna 2015

Rimmel Match Perfection

Krásné úterý,
nedávno jsem si šla do DMka vyzvednout moje fotky a při prohlížení panelů s dekorativkou mi něco bilo do očí. Byl to makeup od Rimmelu Match Perfection, který měli ve slevě za 109,-. Už jsem po něm koukala dlouho a pořád se mi těch 230Kč nechtělo vyhazovat, ale za tuhle skvělou cenu? Hned jsem ho brala!


Určitě jste na tento produkt četly tak milion recenzí a ta moje se nebude lišit, protože jsem z něj opravdu nadšená! V prvé řadě mi vyhovuje pumpička, která dávkuje tak akorát a není nic přebytečného. Musím taky ocenit SPF 18, který hlavně teď v létě přijde vhod. Odstín mám 201, což je čtvrtý z pěti.

No a co se klasických vlastností týče? Krytí řekla bych tak střední, netvoří mapy a nevysušuje mi pleť. Vydržel mi celé odpoledne hezky na místě aniž by zalezl někam do vrásek. Takže za mě opravdu skvělý produkt a rozhodně vám všem doporučuji.


Nemůžu uvěřit, že už je srpen! Ty prázdniny ubíhaj tak strašně rychle, že se ani nenaděju a budu v předmaturitním ročníku, do čehož se mi zrovna moc extra nechce. Bojím se rozvržení seminářů a toho, že mi to fakt časově nebude vyhovovat. Ale co už, já to vždycky nějak dokážu vymyslet. Mějte se hezky!

Laur



6 komentářů:

  1. No za tu cenu bych ho asi taky brala :) Je super, že ti vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, taky jsem sehnala ten stejný make up ve slevě, a taky jsem ho hned brala! :D Taky jsem s ním spokojená, i když se po něm hodně lesknu a musím se pořád pudrovat, jinak kryje perfektně:)

    http://blondcliche.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. super cena, sú naňho naozaj skvelé recenzie, ale u mňa doma by len stál v kozmetickej taške, lebo makeup nepoužívam, hh
    Girl Who Is Obsessed | girlwhoisobsessed.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho mám taky moc ráda, sice bych uvítala i větší krytí,ale přijde mi,že je na suchou pleť těžké sehnat dobře krycí make-up bez toho,aby zvýrazňoval suchá místa nebo vysušoval :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Slyšela jsem na něj snad jen dobré recenze, ale já sama ho ještě nevyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat