neděle 9. srpna 2015

White nail design

Krásnou neděli,
poslední dobou už ta horka fakt nezvládám. Sice mám opravdu ráda, když je v létě takové vedro, ale když už to trvá pomalu měsíc, tak mě to začne vysilovat. Nejradši bych tedy veškerý čas trávila někde u vody s kostkami ledu kolem sebe haha.

No ale na co ani v létě nezapomínám, jsou moje nehty. Tentokrát jsem si trochu vyhrála, tak snad se vám to bude líbit.


Bílý lak prostě k létu tak nějak patří, a proto jsem ho ani letos nemohla vynechat. V tomto nail designu mám tedy všechny nehty nalakované bílým lakem od Rimmelu a jak už u mě bývá zvykem, trochu jsem ozvláštnila prsteníček. Tentokrát jsem na něj použila glittrový lak od Avonu, kterým jsem vytvořila jen špici do V, nic složitého. Jak se vám nehty líbí?

Laur


10 komentářů:

  1. Vypadá to moc hezky,bílý lak se mi na nehtech líbí nejvíc :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jéé, vyzerá to super, biela je na leto najlepšia! :)
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, moc pěkné :). Ta bílá je super :).

    OdpovědětVymazat
  4. Bílé nehty jsou úžasné. Já mám s bílou ale problém. Pokaždé mám tak blbý lak, že ani tři vrstvy nevypadají dobře. Potřebovala bych nějaký pořádný a krycí lak :) Podívám se nejspíš po tom od Rimmelu, který máš i ty :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejradši nosím bílé nehty, máš je krásné :))

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám bílý lak od Rimmelu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne nechty a krásny lak :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nápadité :) Tiež mám teraz biely lak a na prsteníčku trblietky :D

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné a jednoduché :) moc pěkné :)
    U mě na blogu je giveaway - www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat