sobota 22. srpna 2015

Co jsem si vybrala na Dekorativce

Zdravím čtenářky,
určitě všechny z vás znají web dekorativky, a tak jsem se rozhodla ukázat vám, co jsem si na této stránce vybrala. Plánuji si tam objednat nějaký balíček, který bych později ráda dostala k Vánocům, tak uvidíme, jak to vyjde.


Paletka od Sleeku je v mém wishlistu už delší dobu, a kdy je na ni vhodnější doba než na Vánoce? Dlouho jsem se ale rozhodovala, kterou si vyberu a nakonec mě asi nejvíce zaujala právě tato Vintage Romance, tak uvidíme.


Značka Ziaja mě v poslední době dost zaujala, a jelikož se mi celkem zhoršila pleť, tak jsem se rozhodla vyzkoušet právě toto tonikum, které by mělo pomoci.


No a samozřejmě musím odzkoušet i všemi vychvalovanou kozí řadu, ve které jsem si tentokrát vybrala denní pleťový krém. Nemohla jsem se rozhodnout mezi tímto a očním krémem, ale nakonec volím jen obyčejný pleťový, protože vím, že ho budu používat pravidelně.


Tuhle rtěnku si chci už nějakou dobu koupit, tak uvidím, jestli budu čekat až do Vánoc nebo si ji za těch 50 korun pořídím sama jen tak.

Tak a to je vše, máte něco z tohoto webu? Podělte se se svými zkušenostmi.

Laur

5 komentářů:

  1. Parádní tipy! :) capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. já chci fotky, já chci fotky! :D taky tam musím konečně něco objednat už :D :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ziaju bych chtěla strašně vyzkoušet, tak snad si co nejdříve něco pořídím :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Já si vystačím s řasenkou, linkama a pudrem z DM :D Ale tohle vypadá dobře :3

    OdpovědětVymazat
  5. Nějakou paletkou od Sleeku bych si taky ráda udělala radost :)

    OdpovědětVymazat