středa 19. srpna 2015

#ThePowerOfMakeUp challenge

Aloha,
někde na internetu jsem viděla obrázky k The Power Of MakeUp challenge, a tak jsem se to rozhodla vyzkoušet. Pro ty, co neví, o co jde-v podstatě si namalujete jen půlku obličeje. Je to o tom, aby tato challenge lidem ukázala, jak žena vypadá s i bez makeupu, a že se má ráda tak či tak. Tak se mrkněte, jak se mi to povedlo.

když se snažím o poker face, tak vypadám fakt strašně

tohle vśechno jsem použila


Pokud jste někdo dělal taky tuto nebo podobnou challenge, tak mi určitě dejte odkaz, kde bych to našla, moc ráda se na to podívám. Mějte se hezky,

Laur






7 komentářů:

  1. Vypadáš moc hezky i přirozeně :) Se mnou třeba nejvíc udělá řasenka, jinak mám takové jakoby malinké oči a necítím se tak dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je ale super challenge :) Tobě to moc sluší i nenamalované

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to tak i tak :-) Nejvíc mi k tobě sedí takové hodně přirozené a jemné líčení :-) Jinak super challenge, na YT jsem nedávno sledovala tahle videa a ta změna je někdy opravdu hodně výrazná :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Konečně challenge, která má smysl! :) capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. víš, že ti to bez makeupu moc sluší? myslím, že ho ani nepotřebuješ :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo vím, ale maluju se proto, že mě to baví, ne proto, že bych si myslela, že nenamalovaná jsem hnusná :D Ale děkuju :)

      Vymazat
  6. máš pěkné zelené oči a sluší ti to i bez makeupu, ale s makeupem jsi úplná kočka :)

    OdpovědětVymazat