čtvrtek 6. srpna 2015

Seriálový tag #3: American Horror Story

Zdravím,
po delší době tady mám zase seriálový tag, protože jsem prostě seriálový maniak a tyhle články bych mohla psát fakt donekonečna. Celkem dlouho jsem přemýšlela, o čem psát a nakonec jsem zvolila American Horror Story, protože věřím, že to většina z vás zná a doufám, že i sleduje.


Jaká je moje oblíbená série?
Tak tady se neshodnu s většinou lidí, protože mě zatím nejvíce bavil Coven, tudíž třetí série. Líbilo se mi hodně téma, protože čarodějky jsou prostě pro mě. Celkově se mi líbilo zpracování a efekty (Cordelia a vypichování očí jakože wtf). Tahle série byla prostě jiná, přišlo mi, že nebyla založena ani tak na krvi a masakrech jako na strachu a rasismu, což je ve své podstatě taky horor.

Která se mi líbila naopak nejméně?
Tady se naopak s většinou střetávám, protože nejméně se mi líbilo Freak Show. Ani nevím, čím to bylo, protože námět mi zezačátku přišel fakt úžasný. Postupně to tam ale zamotávali a bylo tam příšerně moc postav. Jedno plus tahle sezona ale měla a to, že jsem si úplně zamilovala Finna Wittrocka jako Dandyho!


Moje nejoblíbenější postava skrze všechny série?
Volba je u mě naprosto jasná, protože miluju Misty Day, která účinkovala v Covenu. Opravdu mě nadchla celá její povaha a taky její schopnost. Neumíte si ani představit, jak jsem obrečela, že neprošla zkouškou haha. Myslím si, že Lily Rabe je skvělá herečka a Misty zvládla skvostně.

Oblíbená postava hraná Evanem Petersem?
Ano, Evan Peters je prostě láska a je to asi můj největší celebrity crush. Má pro mě neskutečné charisma a skvěle hraje, proto si jeho postavy vždy dokážu reálně představit. Fanoušky seriálu asi nepřekvapí, že moje oblíbená postava je Tate Langdon, protože pomocí této role si mě získal a navždy pro mě bude Tate.


Koukáte taky na AHS? Podělte se, s čím se mnou (ne)souhlasíte!

Laur






5 komentářů:

  1. nepozerám American Horror Story (aj keď vlastne by som chcela začať) pretože sa bojím, haha
    ale musí to byť super keď to každý tak ospevuje:D

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně bych se na to chtěla dívat, slyšela jsem, že je to fakt super, ale popravdě se hodně bojím, takže se k tomu asi ani nedostanu :D.
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já viděla první dvě série a část třetí,potom jsem to kdovíproč odložila a zatím se k tomu nevrátila. Ta třetí série mě naopak tolik nevzala,já byla nejvíc nadšená z té druhé,přišla mi dostatečně strašidelná a se super dějem :-) Vždycky mě nejvíc děsily horory,kde byly psychopati apod. než třeba duchařiny,z Olivera Thredsona jsem měla furt husí kůži :-D Nojo,GoT jsem dokoukala,tak se asi vrhnu znova na AHS pěkně od začátku,teď jsem začala sledovat od začátku akorát Simpsonovi :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se naopak Coven líbil nejméně. Ale i tak byl moc dobrý. Jen mi trošku přišla přehnaná schopnost Zoe. :D Nejraději mám Asylum. A těším se na novou sérii. :)) Evan je prostě láska a také ho mám nejraději v roli Tatea. ♥ :))
    KattyLife - Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Jéj, tiež mám najradšej coven :D Murder house je taká klasika, pri asylum som len pozerala, že wtf?! a freak show ani nehovorím. Taký nádejný námet a takto to poondiť všetkými tými perverznosťami (niektoré boli na mňa proste moc). Tak to asi jednoducho preskočím a dám možnosť tej novej sérii s hotelom či ako- vraj tam hrá Lady Gaga, tak som zvedavá :D

    OdpovědětVymazat