středa 26. srpna 2015

Nová DM značka

Ahojte,
poměrně nedávno se v našem DM objevila značka Dontodent. Už z názvu jste mohly poznat, že se jedná o kosmetiku pečující o zuby a celkově ústní dutinu. Sortiment zahrnuje zubní pastu, kartáček, ústní vodu a dokonce i zubní nit, což velmi oceňuju, protože jsem si nevšimla, že by nějaká orální značka vyráběla také zubní nitě např. Colgate.

Já jsem měla možnost vyzkoušet zubní pastu Sensitive (na výběr je více variant) a můj taťka zkoušel zubní kartáček. A jak bych výrobky ohodnotila?


Tato pasta by měla být na citlivé zuby a dásně, což skvěle splňuje mé požadavky. Na začátek teda musím pochválit chuť, není hořká a dá se používat dlouhodobě a to velmi oceňuju. Voní i chutná tak svěže, hodně po lékořici. Co se péče o zuby týče, tak si nemůžu stěžovat. Dásně mi nekrvácí, protože mi je tato pasta nijak nedráždí. Žádné bělící účinky jsem teda nezaznamenala, ale opravdu je k ústní dutině šetrná a příjemně osvěží. 

S kartáčkem byl táta prý taky velmi spokojený, byl měkký a nedráždil jeho také citlivé dásně. Ráda bych si pořídila i ústní vodu z této Sensitive kolekce. Takže za mě určitě doporučuju tuto značku odzkoušet, protože je velmi cenově výhodná, dostupná a také podle mě plní svou fuknci.

Nikdy jsem na zubní hygienu nijak nedbala a čistila si zuby velmi stroze, ale nevím co se ve mně poslední dobu zlomilo, protože mi na tom začlo opravdu záležet. Se zuby jsem problémy nikdy neměla, žádné kazy nic....ale přece jen je potom lepší pocit. Jak to máte se zubní hygienou vy?

Laur


2 komentáře:

  1. já přemýšlím, že o své hygienické rutině natočím celé video. a co ty? nechceš o ní napsat dlouououhý článek? :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se hodně líbila ta grepová limitka, ale dlouho jsem v DM nebyla a netuším, jestli se dá ještě sehnat :-)

    OdpovědětVymazat