pondělí 24. srpna 2015

Wishlist

Krásné pondělí,
nedávno jsem si uvědomila, že jsem už hodně dlouho nezavítala na Polyvore, a tak jsem se tam včera dostala a vytvořila takové mini shrnutí věcí, které bych s ráda v nejbližší době pořídila. Tak jdeme na to!

koukám, že moc barevnosti nevedu :D

Jako první na seznamu mám obyčejný černý crop top. Nezáleží mi na délce rukávu, tohle je jen random fotka, ale jde mi o to, aby byl černý a úplně jednoduchý, bez jakýchkoliv zbytečností. Dále tady mám hrubší cardigan. Cardigan vlastním jen jeden a to takový tenoučký a myslím si, že teď na podzim by se nějaký hrubší skvěle hodil. Nejlépe v nějaké černobílé kombinaci, to by bylo perfektní. Poslední věcí z oblečení jsou šedé džíny. Tyhle kalhoty jsem měla na wishlistu i minule a ještě stále jsem si je nebyla schopna pořídit, ave lenost. Tak snad tentokrát se mi to povede.

Moc ráda bych si pořídila taky zimní boty, protože mi letos jedny odešly a já bych je ráda nahradila nějakými nejlépe černými. Líbí se mi takové jako jsou na fotce, buď s nízkým nebo s žádným podpatkem. Po pořádné růžové rtěnce se sháním už celkem dlouho, ale nedávno jsem objevila tu od MakeUp Revolution (viz. předchozí článek), a tak teď jásám. Tahle od MACu ale vypadá taky úžasně.

Tak to by by můj celý podzimní wishlist. Meme lady poslední tide prázdnin a já ho mom úplně nabitý, čím to je? Napište mi, co máte na wishlistu vy, a na co se těšíte do školy.

Laur

6 komentářů:

  1. To tričko a pončo je úplně úžasné! ♥ a když si představím všechno to oblečení z wishlistu oblečené na jedné osobě, je to naprosto TOP! :3
    Na blogu od Wikiry (jsikrasna.blogspot.com) jsi komentovala její článek o Swapu se mnou, kdyby jsi chtěla, mohly bychom třeba udělat i swap spolu :) byla bych moc ráda :)
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké věci, taky by se mi líbily :D Jenom ty boty už mám podobný :)
    Crop topy jsem viděla v nějaké velké slevě v Tally Weijl :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na mém wishlistu je také rtěnka MAC. Crop top vypadá skvěle

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  4. veľmi pekný wishlist! ten rúž má krásnu farbu! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná barva rtěnky a hodně se mi líbí i boty s cardiganem :)

    OdpovědětVymazat