středa 25. února 2015

20 random facts about me

Krásnou středu,
s polovinou týdne vám přináším nový článek a to tentokrát úplně jiný, než na jaký jste u nás zvyklé. Vybrala jsem téma 20 random facts about me tedy dvacet náhodných faktů o mně. Nic bližšího o nás, autorkách blogu, vlastně nevíte, tak doufám, že vám tenhle článek aspoň trochu pomůže k tomu, abych vám samu sebe (Laur) přiblížila. Do it!!

1) Studuju všeobecné gymnázium a jsem na šestiletém studiu.
2) Mám mladšího bráchu, který je hrozně hezký.
3) Bydlím na vesnici, ale pocházím z maloměsta.
4) Zájem o kosmetiku, fashion apod. jsem objevila asi před rokem.
5) Mám celkem netypický vzhled, řekla bych, nejsem žádná tuctovka. Spousta lidí mě tipuje na 
    Romku, Židovku, Španělku a nevím co všechno...jsem ale normálně Češka.


6) Nesnáším nespolehlivé a nedochvilné lidi.
7) Věnuju se streetdance už asi 5 let a tanci celkově cca 12.
8) Mým oblíbeným tanečním stylem je dancehall.
9) Oblíbeným předmětem ve škole je matika, chemie a jazyky (nedivte se prosím),
10) Mám rybičku jménem Jamal.


11) Tancuju v taneční skupině Just Us v Ostravě už druhým rokem.
12) Mým snem je vidět Tibet, Jamajku a Mexiko.
13) Jednou bych chtěla napsat úspěšnou knihu.
14) Plánuju studovat biochemii, nejlépe v zahraničí.
15) Nemám ráda, když si někdo stěžuje na svůj vzhled nebo postavu.
16) Miluju kávu, ale jedině takovou tu pořádnou z právě namletých zrn.
17) Nesnáším, když má někdo okousané nehty.
18) Jsem velmi inteligentní, i když by mě na to většina lidí vůbec netipla. Ve škole jsem        
      jedničkářka. (ano, dokážu to sama o sobě říct)
19) Mám celkem dost vysoké sebevědomí a jsem za to ráda.
20) Miluju jak léto tak i zimu, ale nic mezi tím.


To bylo celkem jednoduché napsat tahle fakta a v mé hlavě jich je ještě víc. Doufám, že se vám článek líbil a napište mi, co máme společné. V pátek odjíždím do Hradce, takže vám na víkend přednastavím nějaký článek, jinak o mně tento týden už neuslyšíte. Mějte se hezky!

Laur


3 komentáře:

  1. Amazing post again <3
    Dear can you click in link in my last post? It is really important for me <3 http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. V Hradci si to užij :)
    zajímavé, že máš ráda matematiku, většina ji nesnáší :D. Super článek, dozvěděli jsme se o tobě alespoň víc

    OdpovědětVymazat
  3. Chci kousek tveho sebevedomi :-D Jo a taky kousek toho zajmu o chemii :-D Jinak ja mam ve skole vetsinou jednicky, dvojky, ale chytra si nepripadam :-D

    OdpovědětVymazat